اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 11:38

یکشنبه, 11 آبان 1399 ساعت 17:43
  • .

تصمیمات کمیسیون کشاورزی در خصوص خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اعلام طرح های ویژه وزارت جهاد کشاورزی در خصوص محصولات رتبه دار استان از جمله مصوبات جلسه کمیسیون کشاورزی بود.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات استان خراسان شمالی اظهار کرد: این نشست تخصصی با هدف بررسی مصوبات سفر رئیس و نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس به استان برگزار شد.

وی افزود: اعلام طرح های ویژه وزارت جهاد کشاورزی در خصوص محصولات رتبه دار استان از جمله زعفران، انگور، گوشت قرمز و نوغانداری و پیش بینی تسهیلات مورد نیاز از مصوبات این جلسه بود.

شجاعی توسعه زنجیره های تولید محصولات کشاورزی و آبیاری تحت فشار را از دیگر موارد مهم مورد درخواست بخش کشاورزی استان از کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد و گفت: مقرر شد بانک کشاورزی تسهیلات ویژه ای برای استان در نظر بگیرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر نقش مهم تخصیص آب های سرانی برای تحول در حوزه آب بخش کشاورزی و آب شرب استان اشاره داشت و افزود: نتیجه خروجی طرح مشاور استان در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی و نظر نهایی اعلام خواهد شد.

شجاعی مباحث مدیریت پارک ملی گلستان در شورای راهبردی پارک ملی گلستان، تعریف ردیف اعتباری مشخص برای پارک های ملی استان و کشت در اراضی شیب‌دار استان در بودجه ملی سال ١۴٠٠ را از مصوبات بخش محیط زیست استان در جلسه امروز عنوان کرد و افزود: در بخش آبخیزداری و آبخوان داری نیز مقرر شد طرح های این حوزه تا پایان سالجاری قطعی و به اتمام برسد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 11 آبان 1399 ساعت 17:43
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره