اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 12:41

دوشنبه, 05 آبان 1399 ساعت 18:09
  • .

وحدت واقعی استکبار را با شکست مواجه خواهد کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید براینکه وحدت شیعه و سنی واقعی است و نه صوری، گفت: هفته وحدت یکی از مناسبت‌هایی است که می‌تواند باعث شکست استکبار شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از طاغوت ۳ رنگ که در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعال است دور شویم و با آنها مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هدف طاغوت را مزاحمت برای رشد اسلام دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی توانست جلوی استکبار را گرفته و موضوع استکبار ستیزی را در جهان گسترش دهد.

وی افزود: استبداد و استکبار یعنی همه برای من و در خدمت من باشند اما نبوت می‌گوید همه با هم باشند لذا این دو جریان با یکدیگر تقابل همیشگی دارند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم گفت: وقتی ایشان به دنیا آمد ایوان کسری ترک برداشت که پیام این اتفاق فرو ریختن قدرت ابر قدرت‌ها بود.

امام جمعه بجنورد فعالیت امام خمینی را نیز در جهت مقابله با استکبار دانست و تصریح کرد: با شروع انقلاب استکبار ستیزی رشد کرد و اسلام جانی دوباره گرفت.

وی افزود: اکنون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید چین، روسیه و ایران مزاحم ما هستند و این یعنی ایرانی که تا چند سال پیش تحقیرش می‌کردند امروز جلویشان ایستاده است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه به هفته وحدت اشاره داشت و در این خصوص گفت: هفته وحدت یکی از مناسبت‌هایی است که می‌تواند باعث شکست استکبار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است اما با وحدت واقعی و نه صوری، این توطئه شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان گفت: مردم ما زمانه شناس و اهل عمل هستند و نباید اختلاف سلیقه‌ای و جناحی بر روی حرکت تمدنی انقلاب اثر بگذارد.

حجت الاسلام یعقوبی در انتها با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون شرایط انتقاد گفت: باید تمام مسئولان را در عین نقد محترم دانست لذا هر که را دیدید به عکس عمل می‌کند ولایت باور نیست و پشت شعار ولایت مداری به اهداف شخصی می‌اندیشد. / مهر

آخرین ویرایش در دوشنبه, 05 آبان 1399 ساعت 18:09
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره