چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 05 مهر 1399 ساعت 09:05
  • .

شهدا پشتوانه نظام و ملت هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: وجود بابرکت شهدا برای ملت ما پشتوانه و برای نظام اسلامی مایه اقتدار است.

به گزارش نسیم امروز حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: مسیر حرکت در راستای ارزش های شهدا باید پررهرو باشد و باید قدردان جانفشانی شهدا باشیم.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی با ارزش های شهدا افزود: عشق الهی بود که شهادت را رقم زد، شهدا، شوق و عشق شهادت داشتند و خود را برای آن آماده کردند، برخی هم به یادگار از روزهای جبهه، ماندند.

وی گفت: شهدا، شوق شهادت را از اولیاءالله آموختند و شریف ترین مرگ را اختیار کرده و به آن دست یافتند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و مظلومیت آن بزرگوار، گفت: آن امام همام، در میان دوستان خود غریب بودند، کار ایشان به جایی رسید که خودی های نادان او را مورد حمله قرار می دادند.

امام جمعه بجنورد بر دشمن شناسی در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم زمان امام علی(ع) و امام حسن(ع) قدرت تحلیل سیاسی نداشتند و به همین خاطر قدرتمندترین و شریف ترین انسان زمان را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: اکنون هم همین وضعیت مصداق دارد و اگر فردی اهل نماز باشد اما دوست و دشمن را نشناسد و تحلیل سیاسی نداشته باشد، این آسیب زا خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، بر تکریم و احترام بزرگان تاکید کرد.

آخرین ویرایش در شنبه, 05 مهر 1399 ساعت 09:05
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn