اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 09:02

شنبه, 25 مرداد 1399 ساعت 18:39
  • .

جامعه نیازمند اندیشه بازنشستگان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بازنشستگان گنجینه داشته ها و تجربه ها هستند و جامعه به اندیشه آنان نیاز دارد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه تکریم از بازنشستگان استانداری و فرمانداری ها به مناسبت روز خانوادا و بازنشستگان، اظهار داشت: فردی که سال ها در یک فضای اداری عمرش را سپری کرده است ماحصلش فردی توانمند، با تجربه و کم خطاست.

شجاعی با تاکید بر اینکه نگاه بنده این است برای هر قشر و صنفی به ویژه بازنشستگان که گنجینه ای از داشته ها هستند، باید خدمات آنان استمرار یابد، تاکید کرد: جامعه به فکر، بودن و اثرگذاری بازنشستگان نیاز دارد.

وی مطرح کرد: بر کسی پوشیده نیست که حقوق بازنشستگی برای تامین معیشت خانواده های آنان کافی نیست می دانیم برای امرار و معاش در سختی هستند و چون اعتقادمان بر این است که شان و ارزش این قشر بسیار بالاست برای کمک به تامین معیشت آنان آنچه در توان داریم انجام می دهیم.

شجاعی افزود: با تاکید بر نگاه و کار تخصصی می توانیم از بازنشستگان در قالب مجمع مشورتی با تشکیل کمیسیون های تخصصی در بخش های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و سیاسی بهره مند شویم و این مجمع مشورتی باید در شهرستان ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری دوره های آموزشی کارکنان باید از ظرفیت بازنشستگان بهره مند شویم، همچنین خاطر نشان کرد: بازنشستگان غنی از تجربه، تخصص و باور هستند و می توانیم از توانمندی آنان در قالب تعاونی ها برای حل مشکلات استان در بخش های مختلف مانند اشتغال بهره مند شویم.

آخرین ویرایش در شنبه, 25 مرداد 1399 ساعت 18:39
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره