اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:41

پنج شنبه, 16 مرداد 1399 ساعت 19:26
  • .

17 مرداد تداوم بخش راه شهیدان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نسیم امروز، متن این بیانیه به این شرح است:

خبررسانی و آگاهی بخشی یک ضرورت جدایی ناپذیر در جوامع بشری و یک تکلیف و یک رسالت بزرگ و ارزشمند برای سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی است. سربازانی که عاشقانه و با تمامی وجود و به عنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور، با بیان حقایق و گاهی با نقد منصفانه خود، صادقانه و خالصانه قلم می زنند تا با ایفای رسالت ذاتی شغل مقدس خبرنگاری، مصداق عینی «ن و القم و مایسطرون» باشند.

17 مردادماه سالروز شهادت شهید عزیز محمود صارمی که روز خبرنگار نام گرفته ، فرصت مغتنمی است تا جایگاه مهم، اثربخش و مقدس قشر فرهیخته و زحمتکش خبرنگار و اصحاب رسانه و نقش مهم آنان در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مورد توجه آحاد جامعه به ویژه دقت نظر بیشتر مسئولان و متولیان فرهنگی کشور قرار گیرد.

روز خبرنگار، تنها اختصاص به 17 مردادماه ندارد، بلکه 17 مرداد نماد ارزشمند ی است که با خون شهیدی از سربازان عرصه فرهنگی کشور واز خیل شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی گره خورده تا تداوم بخش راه آنان در تثبیت این نظام الهی با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ورهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان باشد.

ضمن تبریک 17 مردادماه به جامعه خبری و رسانه ای به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی که با اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و دفاع به موقع از انقلاب و منافع مردم، دلسوزانه به ایفای رسالت خطیر خبری پرداخته و عاشقانه و خالصانه در این راه گام نهاده اند؛ توفیقات روزافزون آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می نماییم.

امید که بتوانیم به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی کشورو در راستای دفاع از نظام اسلامی، با بیان دلسوزانه و متعهدانه داشته ها و نداشته های خود و با ارائه بهترین راهکارها و پیشنهادات در راستای رفع چالش ها وحل مسائل مهم در توسعه که از اولویت های شغل شریف خبرنگاری است، گامهای موثری برداریم.

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی همچنین وظیفه می داند در این روز بیادماندنی، یاد و خاطره شهید محمد رضا امانی، خبرنگار شهید استان را گرامی بدارد. روحش شاد و راهش پررهرو باد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 مرداد 1399 ساعت 19:26
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره