اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 09:32

دوشنبه, 06 مرداد 1399 ساعت 10:27
  • .

انعقاد چندین تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه همه جانبه استان و با انعقاد چندین تفاهم نامه به میدان می آید.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در دیدار با مدیر عامل صندوق کارآفرینی اظهار داشت: با کمک مردم و همه ارکان حاکمیت در استان توانستیم قدم های خیلی موثری در زمینه سرمایه گذاری و توسعه استان برداریم.

دکتر شجاعی که از ابتدای هفته در ماموریت کاری خود در تهران به سر می برد از انعقاد تفاهم نامه های متعددی با صندوق کارآفرینی امید طی هفته آینده خبر داد.

با استقبال از ورود صندوق کارآفرینی امید به میدان توسعه و سرمایه گذاری های بزرگ در استان، تاکید کرد: شرایط لازم برای سرمایه گذاری را فراهم خواهیم کرد.

دکتر شجاعی با اشاره به پیشران های توسعه استان افزود: در زمینه کشاورزی می توانیم در سه محصول انگور، پسته و زعفران ورود کنیم و با ایجادصنایع تبدیلی در روستاها مهاجرت معکوس داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان توسعه صنعت دام سبک در خراسان شمالی را الزامی دانست و افزود: نیاز به برندسازی محصولات کشاورزی و دامی داریم.

دکتر شجاعی گفت: شان مدیر اجرای کارهاست و برنامه ریزی و زمانبندی اجرای پروژه ها جز وظایف اصلی مدیریت است که خوشبختانه در استان انجام می شود.

وی مطرح کرد: صندوق کارآفرینی امید را به عنوان بازوی توانمند مدیریتی در کنار خودمی دانیم و از پیشنهادات و برنامه های آن استقبال می کنیم.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 06 مرداد 1399 ساعت 10:27
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره