چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 30 تیر 1399 ساعت 10:47
  • .

مشکلات پیشکسوتان جهاد و مقاومت حل شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مساله اصلی رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان جهاد و مقاومت است زیرا یادمان ها و ستادها در سطوح کشوری همیشه برگزار می شود.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر محمد علی شجاعی در ستاد تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه باید در جهت عملیاتی شدن حل مشکلات پیشکسوتان باشیم، دستورات ویژه ای بر حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، مسکن ، اشتغال و مطالبات پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خراسان شمالی داد.

وی با بیان اینکه که کوچکترین کاری که می توان در حق پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کرد، زنده نگهداشتن یاد آنان در اینگونه جلسات و ستادهاست، تصریح کرد: جانفشانی های بی حد و حصر این پیشکسوتان را نباید از ذهن پاک کرد. شجاعی افزود:اثر ماندارگار آنان فقط صرفا ناشی از ادوات جنگی و شمار نیروها نبود، بلکه جانفشانی های معنوی آنان بود که راه سلطه گران جهانی را در ایران بست.

وی همچنین دستور پیگیری ارائه طرح عملیاتی با زمانبندی برای حل مشکلات پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خراسان شمالی (معیشتی، اقتصادی، مسکن و اشتغال و مطالبات) طی ده روز و مشخص شدن محل دفن اصحاب شهدا را به اعضای ستاد داد. در ادامه جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان اینکه "در تمام جنگ ها معمولا شرق در برابر غرب قرار می گرفت، اما ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر کل کشورهای شرق و غرب قرار گرفته بود. دکتر بیگ زاده افزود : اگر ایثار این پیشکسوتان و شهدا نبود، قطعا سرافرازی امروز ما در برابر نظام سلطه از بین می رفت. وی با اشاره به دوران طلائی و پرافتخار دفاع مقدس بر لزوم تجلیل از شهدا و پیشکسوتان دفاع و جهاد تاکید کرد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 31 تیر 1399 ساعت 10:19
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn