اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 19:12

شنبه, 07 تیر 1399 ساعت 12:52
  • .

استاندار: دستگاه قضایی پناهگاه مردم است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: قضاوت یکی از سخت‌ترین کارهاست و سیستم قضایی پناهگاه مردم و محلی برای در امان بودن آنان از هر گونه ظلمی است.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهارکرد: جهش تولید با افکار بسته تحقق نمی یابد و استان برای توسعه و برداشتن گام های بلند و با شتاب بیشتر نیاز به افکار بزرگ دارد.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه افزود: سیستم قضا از ارکان اساسی هر حکومتی در طول تاریخ است.

دکتر شجاعی اظهار داشت: در ۴ دهه گذشته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سیستم قضا با تحولی رو به جلو و همگام با نیازهای مردم حرکت کرده است.

وی ادامه داد: قضاوت یکی از سخت‌ترین کارهاست و سیستم قضایی پناهگاه مردم و محلی برای در امان بودن مردم از هر گونه ظلمی است.

دکتر شجاعی گفت: در مدت حضورم در استان کارهای مشترک مختلفی با سیستم قضائی انجام داده ایم و چون مسیر حرکتمان یکی بوده است به خوبی توانسته ایم وظایفمان را انجام دهیم.

وی افزود: اگر هدف تحقق فرمایشات رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد با شرح ماموریت ها و وظایف متفاوت اما مسیر حرکت یکی است.

دکتر شجاعی مطرح کرد: در استان با استفاده از ظرفیت تمام اجزای حاکمیت برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنیم که این انسجام و هم افزایی جایگزین بسیاری از نداشته های استان شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با هم افزایی و انسجام موجود در استان تا کنون بر مشکلات مختلفی فائق آمده ایم، تصریح کرد: در سفر رییس کمیته امداد کشور به استان مصوب کردیم در یک بازه زمانی یکساله هیچ نیازمند و مددجوی در استان فاقد مسکن نباشد.

دکتر محمدعلی شجاعی با بیان اینکه استان نیاز به کارهای نشده دارد، خاطر نشان کرد: ۷۹ درصد مردم استان شامل یارانه سوخت شدند و با این آمار جهش تولید و حرکت در راستای توسعه امکان پذیر نیست.

دکتر شجاعی گفت: باید شرایط نگهداشت نیروهای مستعد استان را فراهم کنیم و همچنین باید به گونه ای رفتار کنیم که استان برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی محیطی امن باشد تا با ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی معیشت مردم تقویت شود.

در پایان این مراسم دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی از اقدامات و تلاش های سیستم قوه قضاییه استان به ویژه حجت اسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان بواسطه همراهی این قوه در اجرای سیاست های مقام معظم رهبری و دولت قدردانی کرد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 08 تیر 1399 ساعت 12:22
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره