اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 21:22

شنبه, 24 خرداد 1399 ساعت 12:36
  • .

امام جمعه بجنورد: ابرقدرتی آمریکا رو به افول است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اعتراض‌ها و قیام‌ها در آمریکا، نشان می‌دهد، ابرقدرتی این کشور روبه افول و سقوط است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: ابرقدرتی آمریکا زیر سووال رفته است، مجسمه هایی که نمادهای نژاد پرستی اند، توسط مردم معترض در کشور آمریکا زمین می خورد، در ۵۰ ایالت و ۵۸۰ شهر شورش و اعتراض فراگیر است و این قیام ابرقدرتی آمریکا را زیر سووال برده است.

امام جمعه بجنورد افزود: در این قیام گسترده حیثیت آمریکا در هم شکسته شد، دیگر نمی تواند به عنوان ابرقدرت ابراز وجود کند، اوضاع اقتصادی فلج و اوضاع اجتماعی‌اش، نابسامان است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: چهره پنهان آمریکا آشکار شد، خوی وحشی گری و ستمگری و غارت حقوق مردم نمایان شده است اما قدرت ایران به رخ عالم کشیده شده، کشتی های غول پیکر ایران به بیخ گوش آمریکا رفت و در عمل گفتیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: این امام همام، خدمات ارزنده ای به اسلام داشته است، انسان های مبارز پرورش داد، انسان های بزرگ که هر کدام منشا خدمات در عالم اسلام شده و میدان داری کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: در زمانی که امام صادق(ع) حیات داشت، بنی امیه به نام اسلام در اوج فساد، حکومت‌داری می کرد این امام همام، افشاگری داشت و حرکت سیاسی عمیقی ایجاد کرد که بنی امیه در آستانه سقوط قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه افزود: نمایندگان، مشکلات معیشتی مردم را فراموش نکنند و در راس برنامه هایشان باشد، مجلس از بطن مردم برخاسته است، انتظار می رود تلاش کنند تا مسائل اصلی مردم حل شود.

وی گفت: قوانین دست و پاگیر برداشته و قوانین راه گشا وضع شود، شعور سیاسی مردمی که شما را برگزیدند پاس بدارید، مردم ما رشید و بالغ هستند و کار نماینده را رصد می کنند.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمان در روزهای کرونایی گفت: این استان نسبت به سایر استان ها آسیب کمتری دیده است اما باید نکات بهداشتی را جدی بگیریم، این ویروس ناخوانده آمده اما معلوم نیست کی می رود، نگوییم مشکل تمام شده، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: درخشش ملت ایران در دوران کرونا درخشش زیبا بود، کرامت مردم ایران به نمایش گذاشته شد، مردم با کمک مومنانه، به بیش از ۸۰ هزار خانواده یاری رساندند البته این کمک ها ادامه دارد.

آخرین ویرایش در شنبه, 24 خرداد 1399 ساعت 12:36
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره