اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 14:54

دوشنبه, 29 ارديبهشت 1399 ساعت 11:15
  • .

راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: بدر استان خراسان شمالی به خاطر قرار گرفتن شهرستان ها در وضعیت قرمز و زرد ابتلاء به بیماری کرونا در هیچ نقطه‌ای راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود.

دکتر ولی الله حیاتی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ملاک تصمیم گیری ها نظرات کارشناسی وزارت بهداشت است.

حیاتی با تاکید بر اینکه اهمیت روز قدس بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: روز قدس میراث گرانبهای امام راحل و نماد مقاومت همه آزادیخواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور امسال برای برگزاری مراسم روز قدس از نظر شرایط فیزیکی محدودیت وجود دارد و باید از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما بهره مندی حداکثری داشته باشیم.

حیاتی خبر داد: بنابر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا این لحظه رژه خودرویی در روز قدس تنها در تهران برگزار می شود اگر در ایام باقیمانده دستورعمل و تصمیم جدیدی اعلام شود، اجرایی می شود.

وی مطرح کرد: در مورد برگزاری نماز عید سعید فطر نیز بنابر مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در تمامی مساجد محله، روستاها و شهرهای سراسر کشور با هدف جلوگیری از تجمع مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اشاره داشت: تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری عید فطر در شورای تامین استان اندیشیده شده است.

حیاتی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به فرمانداران که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند، تاکید کرد: در سطح شهرهای سراسر استان فضاسازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس به بهترین نحو انجام دهند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 29 ارديبهشت 1399 ساعت 12:34
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره