اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 21:21

چهارشنبه, 20 فروردين 1399 ساعت 11:26
  • .

پیام استاندار به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در پیامی میلاد حضرت مهدی (عج) را به تمامی مسلمانان و بتلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن نیمه شعبان، عید منتظران موعود عدالت گستر و روز جهانی مستضعفان را به یکایک مردمان صبور، نیک اندیش و تلاشگر استان خراسان شمالی تبریک و شادباش می گویم.

امروز در شرایطی به سر می بریم که برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مظاهر ظلم و بی عدالتی به یک مطالبه عمومی گیتی شمول مبدل شده است و جهانیان خسته و آزرده از مکاتب فکری غیرالهی بیش از همیشه در جست و جوی این گوهر تابناک برآمده اند.

امیدوارم با گام نهادن در مسیر اصلاح بیش از پیش امور و تزکیه خود و تعالی به جامعه ای صالح، مقدمات ظهور مصلح کل را فراهم آوریم و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی عج برسد و جهان از عدل و داد آکنده شود.

همچنین این عید بزرگ و هفته سلامت را به صورت ویژه به اعضای ایثارگر نظام بهداشت و درمان استان که این روزها هم مانند همه نقاط دنیا با چالش بزرگ کووید۱۹ مواجه هستیم؛ تبریک می گویم.

این همه گیری عالمگیر یکبار دیگر اهمیت توجه به تقویت زیرساخت های نظام بهداشت و درمان و اجرای ضوابط منتج به تندرستی جسم و جان آحاد افراد و اقشار را به همه ما و جامعه بشری گوشزد کرد.

جای خوشوقتی است که به پشتوانه زیرساخت های ایجادشده در ایران اسلامی و نیروی انسانی توانمند و فداکار نظام بهداشت و درمان در استان و همدلی مردم و مسئولان توانسته ایم تبعات شیوع کروناویروس را تا این مرحله تا حد مقدور کنترل کنیم و این امر مهم میسر نمی شد جز با همکاری گسترده مردم و مشارکت آنان در طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودسازی تجمعات و یاری رساندن مردم به بخش بهداشت و درمان و راه اندازی پویش های مهربانی و دستگیری از نیازمندان.

ضمن قدردانی دوباره از یکایک مدافعان سلامت عمومی جامعه که حتی نیروهای نظامی و بسیجی و هلال احمر و دیگر تلاشگران این عرصه را در بر می گیرد ؛ بار دیگر یاد و خاطره شهید جامعه سلامت استان جناب آقای دکتر یحیوی را گرامی داشته و از آحاد مردم استان می خواهم با رعایت ضوابط بهداشتی و مشارکت فعال در طرح های غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی، به کنترل کامل بیماری و بازگشت سریعتر به شرایط عادی زندگی و رونق کسب و کارها و شکست قاطع این ویروس مهلک یاری رسانند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 فروردين 1399 ساعت 13:20
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره