اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:20

یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 12:26
  • .

کلنگ زنی واحد تولیدی الکل اتانول در شهرستان شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به گزارش نسیم امروز، با حضور استاندار خراسان شمالی کلنگ پروژه تولید الکل اتانول شرکت پاک شیمی اترک شیروان با ظرفیت ۵۰ هزار لیتر در روز و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

دکتر محمد علی شجاعی در حاشیه این آیین اظهار داشت: انسجام بین تمامی اجزای حاکمیت و مجموعه مدیریت استان با یکدیگر و با مردم از داشته های اصلی استان خراسان شمالی برای انجام کارها و مدیریت ها بحران هایی مانند سیل و کروناست.

دکتر شجاعی افزود: در ماه گذشته یک واحد تولیدی ضدعفونی در استان وجود نداشت اما امروز ۸ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند و همچنین واحدهایی برای تولید دستکش و ماسک نیز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: امروز کلنگ پروژه تولید الکل اتانول در شهرستان شیروان به زمین زده شد و با توجه به اعلام تولیدکننده مبنی بر آماده بودن تجهیزات این واحد تولیدی تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری می رسد.

دکحر شجاعی مطرح کرد: امسال شاهد بیش از دو و نیم میلیون تردد سفر در جاده های استان بودیم که این ترددها باید باعث می شد ما نیز مانند استان های همجوار خود در وضعیت قرمز کرونا ویروس قرار می گرفتیم اما با انجام اقدامات لازم با همکاری یکدیگر از بروز این وضعیت جلوگیری شد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 12:26
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره