اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 17:40

چهارشنبه, 05 مرداد 1401 ساعت 07:55
  • .

بی مهری وعدم حمایت مالی مسئولین دولتی استان ازتیم اترک خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرمربی و مالک تیم فوتبال اترک خراسان شمالی گفت؛:در صورت بی‌توجهی مسوولان در حمایت مالی از اترک و ادامه این روند، مجبور انتقال این تیم بومی به استان های دیگر هستیم.

به گزارش نسیم امروز، جمشید هاتفی در نشست خبری ودرجمع خبرنگاران اظهارداشت:تاکنون هیچ یک از نهادهای صنعتی و اقتصادی استان ریالی به این تیم بومی کمک نکرده اند و مکاتبات ما همیشه بی نتیجه مانده است.

وی گفت: تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توسط سازمان همیاری شهرداری های استان حمایت مالی می شود و از آنجایی که در لیگ فصل گذشته دسته دوم کشور نتیجه مناسب گرفته نشد، این سازمان نیز دیگر این تیم را حمایت نمی کند و با ادامه این روند این تیم فوتبال بومی به فروش می رسد.

سرمربی اترک خراسان شمالی گفت: علی رغم مشکلات مالی فراوان با کادر فنی جدید این تیم بومی در نیم فصل دوم گذشته ۱۵ امتیاز ارزشمند کسب کرد و از سقوط به لیگ دسته سوم نجات یافت.

این مقام مسئول گفت: تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توسط سازمان همیاری شهرداری های استان حمایت مالی می شود و از آنجایی که در لیگ فصل گذشته دسته دوم کشور نتیجه مناسب گرفته نشد، این سازمان نیز دیگر این تیم را حمایت نمی کند و با ادامه این روند این تیم فوتبال بومی به فروش می رسد.

هاتفی با بیان اینکه تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در هر فصل به طور میانگین ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، گفت: با وجود اینکه مهمترین وظایف صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در هر منطقه ای علاوه بر کارهای تخصصی خود ایفای نقش های اجتماعی است، ضرورت دارد تا صنایع مادر استان نیز با پرداخت مسوولیت اجتماعی به مشکلات مالی تیم فوتبال اترک کمک کنند.

سرمربی ومالک تیم فوتبال اترک خراسان شمالی یاداورشد: تیم های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در حال نقل و انتقال و جذب بازیکن هستند، این درحالی است که تیم بومی اترک به دلیل مشخص نبودن سقف قراردادها، نتوانسته حتی یک بازیکن را در فصل جدید جذب کند.

وی گفت: گرچه با چند بازیکن غیر بومی مذاکراتی برای جذب انجام شده است، ولی به دلیل مشکلات مالی به نتیجه نرسیده ایم و برخی بازیکنان نیز در حال ترک تیم فوتبال اترک هستند.

اترک خراسان شمالی در فصل گذشته لیگ دسته ۲ فوتبال کشور ۲۶ بار به میدان رفت که ماحصل آن ۱۳ شکست، چهار تساوی و ۹ برد بود و با ۳۴ امتیاز در رده نهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره