اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:25

دوشنبه, 29 دی 1399 ساعت 17:35
  • .

ناک‌اوت جودوی خراسان شمالی/ از دخالت نماینده مجلس تارئیس فدراسیون

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پیشکسوت جودوی خراسان شمالی با اعتراض نسبت به مواجهه رئیس فدراسیون با جودوی این استان گفت: مداخلات بی جا ضربات مرگباری به این رشته پرطرفدار وارد کرده است.

به گزارش نسیم امروزبه نقل از مهر، رضا مهنان با ابراز گلایه از شرایط موجود فدراسیون جودو اظهار داشت: رئیس فدراسیون به عنوان ناخدای یک ورزش است و باید با نهایت تلاش کشتی این فدراسیون را به ساحل آرامش برساند نه اینکه خود طوفانی برای بر هم زدن امنیت باشد.

سرمربی تیم ملی کوراش تصریح کرد: علاوه بر ورزشکاران، بسیاری از مردم عادی نیز از رفتارهای ناجوانمردانه فدراسیون بین‌المللی نسبت به جودوی جمهوری اسلامی ایران مطلع هستند اما با این حال رئیس این فدراسیون در عوض چاره‌اندیشی جهت رفع تعلیق و کاهش تنش‌ها در این رشته ورزشی با رفتارهای سوال برانگیز خود در حال خلق بحران است.

پیشکسوت جودوی خراسان شمالی با اشاره به برخی حواشی رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: در حالی که پاسپورت «محمد محمدی» ملی‌پوش جودوی اهل خراسان شمالی در کشوی «میراسماعیلی» است در اقدامی عجیب نسبت به خروج وی از کشور داستان‌سرایی می‌کند.

وی در ادامه افزود: مدیریت غلط در این رشته باعث شده بسیاری از جوانان از علاقه خود دور شوند.

تصمیمات غلط فدراسیون ادامه دارد

رضا مهنان در ادامه گفت: ادامه روند کنونی و مدیریت رئیس فدراسیون و نحوه مواجهه او با هیأت جودوی خراسان شمالی ضربات جبران‌ناپذیری به این ورزش و جوانان علاقه‌مند وارد کرده است.

سرمربی تیم ملی کوراش بیان کرد: رئیس فدراسیون بحث جدایی ورزش‌های «کوراش» و «جوجیتسو» از این فدراسیون را یک دستاورد می‌داند در حالی که به گفته بسیاری از فعالین ورزشی این تصمیم باعث عاقبت به خیری این ورزش‌ها نشد.

پیشکسوت جودوی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به پافشاری رئیس فدراسیون بر عزل رئیس قانونی هیأت جودوی این استان که مورد اعتماد و احترام تمامی ورزشکاران است خاطر نشان کرد: «کوروش خسرویار» در اقدامی بر خلاف میل باطنی و فقط به دلیل حفظ آرامش و پیشگیری از ضربه خوردن جودوکاران این استان استعفا داد اما در بهانه‌جویی جدید برخی نسبت به ترکیب افراد حاضر در جلسه انتخاباتی این هیأت نیز نسخه می‌پیچند.

وی در ادامه افزود: چرا بنده به عنوان نماینده مربیان نباید حق حضور در انتخابات هیأت جودو داشته باشم در حالی که این یک امر قانونی است.

مهنان تصریح کرد: برخی حضور مقتدرانه جودوکاران خراسان شمالی در رده‌های مختلف سنی و کسب عناوین برتر را برنمی‌تابند و به طور نمونه هم اکنون که مسابقات منطقه‌ای جودو در حال برگزاری است جودوی این استان به دلایل نامعلوم از حضور در مسابقات محروم است.

سرمربی تیم ملی کوراش با اشاره به مخالفت‌های متعدد رئیس فدراسیون با افراد مختلفی که جهت تصدی ریاست هیأت جودوی خراسان شمالی معرفی می‌شوند، گفت: این رفتارها جز خسارت هیچ سودی برای ورزش کشور ندارد و امیدوارم نهادهای مختلف خط بطلانی بر این رفتارها بکشند.

پیشکسوت جودوی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: البته مداخله یکی از نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در معرفی سرپرست هیأت جودوی این استان و معرفی یکی از نزدیکان خود اقدامی خلاف عرف است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره