اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:35

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 09:20

استاندار افتخارآفرینی کوراشکاران بجنوردی را تبریک گفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کوراش در رقابت های جهانی و افتخار آفرینی کوراشکاران اهل بجنورد در این مسابقات را تبریک گفت.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در این پیام آورده است:

کسب عنوان نایب قهرمانی ملی پوشان کوراش در این دوره از مسابقات نشان از انگیزه و تلاش شبانه روزی آنان در اعتلای نام و ورزش کشور در میادین جهانی است.

در این پیام آمده است: همچنین افتخار آفرینی فرزندان خراسان شمالی؛ "الیاس پاکدل"، "جواد مرادی" و "محمد محمدی بریمانلو" با کسب نشان های طلا و نقره در این مسابقات را به ایشان،خانواده محترم و مردم خراسان شمالی تبریک عرض می نمایم و موفقیت همه ورزشکاران افتخار آفرین کشورمان را در میادین مختلف ورزشی آرزومندم.

گفتنی است: با پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی جهان که روز شنبه (۵ آذرماه) سالجاری در پونام هند آغاز شده بود، کاروان کوراش کشورمان در بخش آقایان و بانوان با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ شامل ۶ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز در مجموع به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.

در این رقابت ها "الیاس پاکدل"، "جواد مرادی"، "محمد محمدی بریمانلو" از خراسان شمالی به نشان های طلا و نقره دست یافتند.

"رضا مهنان" به عنوان سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و "بتول پاکروح" به عنوان سرمربی تیم ملی کوراش بانوان از خراسان شمالی در این رقابت ها حضور داشت.

خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد.

این استان با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره