اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 11:37

پنج شنبه, 06 خرداد 1400 ساعت 09:46

تابستان، فصل بهره برداری از طرح های عمرانی ورزش استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معان عمرانی استاندار خراسان شمالی از اتمام طرح های عمرانی ورزش استان در حوزه ورزشگاه ها تا پایان فصل تابستان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در جلسه با حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش در تهران با بیان این خبر که اعتبار کل جهت بهره برداری از ورزشگاه تختی ۴/۳ میلیارد تومان است، افزود:سه میلیارد تومان از اعتبارات فوق سهم شرکت توسعه وزارت ورزش و ۱/۳میلیارد تومان سهم استان است.

او گفت: پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش از پروژه های ورزشی استان ، ورزشگاه تختی حداکثر تا پایان مردادماه امسال به بهره برداری میرسد.

هوایی خاطرنشان کرد: سکوها و صندلی گذاری ها ، زمین چمن و گلف ، رختکن و نور استاندارد برای رختکن نیز توسط اعتبارات استانی تامین می شود. هوائی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفره بجنورد با تاکید بر اینکه تمام اعتبارات فاز اول این مجموعه باید توسط شرکت توسعه وزارت ورزش تامین شود، تصریح کرد:شرکت توسعه وزارت ورزش موظف به پیگیری اصلاحات این ورزشگاه تا چهار ماه آینده است که پس از بهره برداری باید شاهد برگزاری مسابقات اصلی تیم های ورزشی و فوتبال باشیم.

وی همچنین از اتمام ورزشگاه شیروان خبر داد و افزود: برای اتمام این ورزشگاه، شرکت توسعه از اعتبارات ۱۴۰۰ تامین خواهد کرد که تا پایان مردادماه شاهد بهره برداری این ورزشگاه خواهیم بود. هوائی تصریح کرد: برای ورزشگاه شش هزار نفر بجنورد شرکت توسعه موظف به پرداخت مطالبات پیمانکار و مطالبات قبلی خواهد بود که حداکثر تا پایان شهریورماه پوشش سقف و اتمام سازه فلزی این ورزشگاه را باید شاهد باشیم و سایر اقدامات نیز با پیمانکار جدید پیگیری می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره