اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 22:02

شنبه, 30 فروردين 1399 ساعت 19:18

دستور استاندار برای اهدای زمین به 2 تن از قهرمانان ورزشی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی، مدیر کل حراست استانداری را مامور پیگیری و اخذ زمین برای دو نفر از قهرمانان مدال آور بازیهای آسیایی این استان کرد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، استاندار خراسان شمالی، منصور عبدی مدیر کل حراست استانداری و نائب رئیس فدراسیون جودو که دارای سوابق ورزشی نیز هست را مامور پیگیری و اخذ زمین برای دو نفر از قهرمانان مدال آور بازیهای آسیایی این استان کرد که با پیگیری های انجام شده این زمین در این هفته آماده تحویل به این قهرمانان خواهد شد.

عبدی در ارتباط با این خبر گفت: در چند ماه گذشته دو تن از قهرمانان بازیهای آسیایی این استان الیاس علی اکبری( دارنده مدال طلای کوراش بازیهای آسیایی) و محمدی بریمانلو( دارنده مدال برنز بازی های آسیایی) تقاضای اخذ زمین را داشتند که با هماهنگی های انجام شده توسط راه و شهرسازی استان و تایید مدالهای این قهرمانان توسط وزرات ورزش و جوانان این کار انجام شد و به زودی این قهرمانان زمین خود را تحویل خواهند گرفت. منصور عبدی خاطرنشان کرد: قهرمانان کشور و استان باعث افتخار همه مردم هستند و کسب مقام توسط ورزشکاران باعث خوشحالی مردم می شود لذا یکی از سیاست های دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز این است که تمام تلاش خود را برای ایجاد نشاط در بین مردم و جامعه ورزشی بکار گرفته است. وی افزود: در فضایی که آسیبهای اجتماعی گسترده شده است ؛ توجه و تشویق ورزشکاران توسط دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی امید و انگیزه خوبی برای جوانان است که به ورزش توجه بیشتری داشته باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره