اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:33

یکشنبه, 28 اسفند 1401 ساعت 12:39

تکمیل اعتبارات باقی مانده محور بجنورد به جنگل گلستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از تخصیص اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۴۵ کیلومتر باقی مانده بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی در پویش همراهان سفر ایمن در محل راهدار خانه امین الله بجنورد اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان در سفر دولت به استان برای پروژه های راهسازی محور بجنورد-جنگل گلستان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست ۱۲۰ میلیارد تومان به این طرح تخصیص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون بخش زیادی از محور بزرگراهی بجنورد-جنگل گلستان به صورت چهار بانده زیر بار ترافیک رفته است و ۴۵ کیلومتر باقی مانده با این منابع تکمیل می شود.

ادامه داد: پیمانکاران این پروژه راهسازی مطالبات زیادی دارند که بخش زیادی از منابع تخصیص یافته باید برای پرداخت مطالبات صرف شود.

محور چهار خطه بجنورد - جنگل گلستان بخشی از محور سراسری بهشهر – گرگان– مشهد است، این محور سراسری بیش از ۵۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷۲ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی خراسان شمالی قرار دارد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیشتر گفته بود که پیمانکاران پروژه راهسازی در محور بجنورد-جنگل گلستان بابت اجرای این طرح در محدوده خراسان شمالی ۱۸۰ میلیارد تومان مطالبه دارند و تکمیل این پروژه بزرگراهی هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این محور علاوه بر اینکه برای مردم خراسان شمالی اهمیت دارد، به عنوان راه ملی و حتی بین المللی دارای اهمیت است و سرعت دادن به اجرای آن از مطالبات مردمی است چرا که این مسیر از شرقی ترین مرزها تا غربی ترین مرزهای کشور را پوشش می دهد و ارزش ترانزیتی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره