اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 12:23

دوشنبه, 07 آذر 1401 ساعت 08:27

۲۵ دستگاه پل و ابنیه در محورهای خراسان شمالی مرمت شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ دستگاه پل و ابنیه در محورهای اصلی و فرعی خراسان شمالی مرمت و بازسازی شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد مشتری اظهار کرد: از این تعداد ۲۲ دستگاه پل در محور اصلی و ۳ دستگاه پل در محور فرعی طی این مدت با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت و بازسازی شده است.

وی از تنقیه و لایروبی ۴۰۰ دستگاه پل در این بازه زمانی خبر داد و افزود: ۷ دستگاه پل در محورهای روستایی هاور و حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان، کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان، خرتوت و آقا نبی و اخلی دنگل در شهرستان بجنورد در دست ساخت است که ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مشتری تعداد پل های نیازمند تعمیر و بازسازی را ۱۰۰ دستگاه برشمرد و اظهارکرد: مرمت پل ها بر اساس اولویت نوع راه (شریانی، اصلی، فرعی و روستایی)، میزان خرابی و طول دهانه پل ها انجام می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از ۷ دستگاه پل در محورهای این استان از ابتدای سال تاکنون ادامه داد: این پروژه ها شامل یک دستگاه پل در محور غلامان و یک دستگاه پل در محور یوقان برج شهرستان راز و جرگلان، یک دستگاه پل در محور خرتوت شهرستان مانه و سملقان، یک دستگاه در محور کلاته یاور شهرستان بجنورد ، یک دستگاه پل در محور شوق آباد و یک دستگاه پل در محور علی محمد شهرستان شیروان و یک دستگاه پل در محور شوقان شهرستان جاجرم است.

مشتری مرمت، لایروبی و تنقیه پل‌ها را به خصوص در فصل بارش، مانع انسداد مسیرهای ارتباطی و روان شدن تردد وسایل نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: این اداره کل از ۶ هزار و ۹۰۱ دستگاه پل موجود در طول راه های استان نگهداری می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره