اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 14:08

دوشنبه, 02 آبان 1401 ساعت 08:08

۹۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های کشور نیاز است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور مطالعات راهبردی گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه های کشور نیاز است و باید این اعتبار برای ایمنی بیشتر جاده ها تامین شود.

به گزارش نسیم امروز، مهران قربانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهارداشت: منابع نگهداری راه ها بسیار محدود است و تلاش می شود تا خدمات رسانی به کاربران جاده ای از طریق صرفه جویی و مدیریت منابع بهتر انجام شود.

وی تصریح کرد: تنها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری جاده ها اختصاص می یابد در حالی که این میزان معادل ۵۰ درصد اعتبار اقدامات بسیار ضروری و مهم است.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: انجام اقدامات ضروری، مهم و اولویت دار در زمینه نگهداری راه ها دست کم ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: یکی از اولویت ها در زمینه ایمن سازی راه ها و ارتقای ایمنی در جاده ها، محورهای منتهی به مشهد است و در این باره برنامه ویژه در دست پیگیری است.

قربانی یادآور شد: خراسان شمالی هم که در مسیر ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور و زائران امام رضا(ع) قرار دارد از اعتبارات این بخش بهره مند می شود.

وی تصریح کرد: طرح "واکنش سریع توس" ابلاغ شده است و کاربران جاده ای با تماس با سامانه ۱۴۱ می توانند مشکلات و انتقاد ها در زمینه خدمات رسانی بهتر را منعکس کنند.

در این آیین از زحمات "جعفر شهامت" تقدیر و "محمد مشتری" به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی معرفی شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره