اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 09:52

دوشنبه, 24 آبان 1400 ساعت 13:43

تشدید اقدامات پیشگیری از وقوع حوادث در راههای مواصلاتی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث در راه های مواصلاتی استان تشدید شود.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در سومین جلسه اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در سالجاری با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان در روزهای اخیر، گفت: چهاربانده کردن این مسیر از جمله راهکارهای مهم برای کاهش تصادفات است اما در شرایط سخت اقتصادی کنونی که موجب کاهش سرعت کار شده است باید به دنبال ایمن سازی این مسیر ارتباطی مهم باشیم.

وی افزود: باید با اقدامات پیشگیرانه مانند ایجاد موانع فیزیکی، جانمایی چراغ های چشمک زن و افزایش تعداد نیروهای پلیس راهور، رانندگان ملزم به کاهش سرعت شوند. وی گفت: محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان از محورهای مهم ارتباطی برای زائران و مسافران است که باید با افزایش ایمنی و امکانات بین راهی جاذبه لازم برای استفاده مسافران از این مسیر را فراهم کنیم.

هوائی افزود: ایمن سازی مسیر ارتباطی بجنورد به مشهد نیز باید در دستور کار باشد که برای تحقق این هدف باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور استان نقاط حادثه خیز این مسیر را شناسایی و اقدامات لازم جهت ایمن سازی پیش بینی کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره