اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 19:36

دوشنبه, 24 آبان 1400 ساعت 11:39
  • .

ایجاد همبستگی از آثار حضور در نماز جمعه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت:یکی از آثار پرخیر و برکت حضور در نمازهای جمعه ایجاد همبستگی و انسجام در مواجهه با مشکلات است .

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسفراین اظهار کرد: آگاهی بخشی در حوزه معارف اسلامی،اشراف به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و رویدادهای مهم جهان اسلام ، ایجاد نشاط معنوی ، جلب همکاری برای حل مشکلات با راهنمایی و ارشاد ائمه جماعت از دیگر آثار بابرکت حضور در نماز جمعه است .

وی با اشاره به مسئولیت های سنگین ائمه جمعه گفت:ائمه جمعه هر یک جایگاه پدری و رهبری در شهرستان و محل خدمت خود دارند لذاحوزه مسئولیت ائمه جمعه تنها مصلی نیست بلکه گستره استان و شهرستان را هم شامل می شود.

بیگ زاده با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمدیان امام جمعه سابق شهرستان اسفراین افزود: روحیه جهادی ، انقلابی و ولایت مداری حجت‌الاسلام محمدیان در پیشبرد امور این شهرستان ستودنی است .

گفتنی است در پایان این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی به‌عنوان امام جمعه جدید شهر اسفراین‌ معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محمدیان تقدیر بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره