اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:37

دوشنبه, 28 مهر 1399 ساعت 10:57

بهره برداری از پروژه 80 واحدی بافت فرسوده حکیم شیروان تا یک سال آینده

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پروژه 80 واحدی بافت فرسوده حکیم شیروان تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش نسیم امروز، سید عبدالمجید نژادصفوی به همراه دکتر جدی نماینده مردم شیروان، معاون فرماندار، معاون شهردار و جمعی از مدیران شهرستانی از پروژه های مسکن مهر کوی وحدت شیروان، پروژه پل اسطرخی، پروژه بازآفرینی روشنایی معابر و ورودی های شهر شیروان و بافت فرسوده حکیم شیروان بازدید کردند.

نژادصفوی در این بازدید گفت: در معیت جناب آقای دکتر جدی ، نماینده محترم مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های درون شهری مربوط به این اداره کل "بافت فرسوده و بازآفرینی شهری " بازدید گردید.

وی اظهار کرد: پروژه بافت فرسوده حکیم شیروان که در این شهرستان متوقف شده بود با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک آغاز می شود و پیمانکار متعهد گردید که حداکثر ظرف یک سال این پروژه را به اتمام رسانده و به مالکان تحویل دهد در این بازدید همچنین از پروژه پیاده رو سازی و روشنایی محله زمین کشوری شیروان از محل اعتبارات بازآفرینی بازدید گردید.

وی ضمن بازدید از احداث پل اسطرخی ، این پل را به عنوان پل استراتژیک نامبرد و افزود : این پل گلوگاه راه ارتباطی بین دو شهرستان مهم استان، شیروان و اسفراین است، که با احداث این پل تردد مردم تسهیل و ضمن کاهش هزینه سفر و زمان سفر و کاهش مصرف بنزین و به تبع آن کاهش آلایندگی را در پی خواهد داشت و همچنین موجب تسهیل در گردشگری و سرمایه گذاری می شود.

نژادصفوی خاطر نشان‌کرد: پیمانکار تعهد نموده تا پایان فصل کاری پل را به انجام رسانده و عملیات خاکی این پروژه نیز ادامه پیدا خواهد نمود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی یکی از دلایل توقف این پروژه را تملک آن عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده مطالبات مالکان را در اسفند ماه سال گذشته و بخشی در فروردین ماه سال جاری پرداخت شد ، هر چند با تاخیر پیمانکار کارگاه را فعال نموده و به زودی این پروژه به اتمام می رسد.

وی ضمن تشکر از پیگیری های نماینده محترم مردم شریف شیروان در مجلش شورای اسلامی در راستای تامین اعتبار این پروژه یادآور شد : به دلیل اینکه این پروژه یک پروژه بین شهری است باید بر پایه استانداردهای جاده اصلی احداث و امیدواریم اعتبار این پروژه تامین شود.

نماینده مردم‌‌ شیروان نیز در این بازدید گفت: پروژه بازآفرینی شیروان سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار و امسال نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافت که در حال حاضر پیاده رو سازی شهرک ولیعصر و ۲۰ متری آزادی در حال اقدام است.

دکتر جدی افزود: پروژه ۸۰ واحدی بافت فرسوده حکیم شیروان که از سال های گذشته بلاتکلیف مانده بود و پروژه متوقف شده بود با پیگیری های انجام شده تسهیلات آن توسط بانک مرتبط تایید شده و در کمتر از یک سال تحویل اعضا خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه پل اسطرخی که مدتی متوقف شده بود با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی استان دوباره پیمانکار ملزم به شروع پروژه گردید و مقرر شد تا یک ماه آینده این پروژه را تکمیل کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره