اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 16:14

پنج شنبه, 10 مهر 1399 ساعت 17:38

یک میلیون و 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی قرار می گیرند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر خراسان شمالی از گام بزرگ دولت برای تأمین حق بیمه یک میلیون و 400 هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی و قالیبافان درکشور خبرداد.

محمد رضا غلام زاده اظهار کرد: دولت برای یک میلیون و 400هزار نفر از مشمولان بیمه روستایی زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد و قالیبافان و فعالان صنایع دستی در کشور را تأمین اعتبار کرده و از مهر ماه اجرایی می شود.

وی افزود: افراد مشمول در روستا ها و شهر های زیر 20هزار نفر در حال شناسایی است تا زیرپوشش بیمه این صندوق قرار بگیرند.

غلامزاده گفت: 180 هزار نفر در استان مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

مدیر صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر استان اضافه کرد: در نیمه نخست امسال چهار هزارو 360 نفر زیر پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 3 برابر شده است.

غلامزاده همچنین با بیان اینکه 95 هزار سرپرست خانوارو کشاورز و عشایر بیمه نشده 18 تا 50 سال در استان داریم گفت: تلاش می کنیم تا پایان امسال تمام افراد مشمول زیر پوشش بیمه صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر قرار بگیرند.

وی مزایای عضویت در صندوق را نیز مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی کلی و نقل و انتقالات سوابق عنوان کرد.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی افزود: دو هزار و 250 نفر از افراد زیر پوشش صندوق مستمری بازماندگی و فوت دریافت می کنند که ماهیانه یک میلیارد تومان به حساب آنان واریز می شود.

57 هزارو 500 نفر تا کنون در استان به عضویت صندوق صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر خراسان شمالی درآمدند.

تمامی زنان و مردان در روستا و مناطق عشایری، کشاورزان، زنبورداران، قالیبافان و هنرمندان صنایع دستی غیرساکن در روستا و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، با شرط سنی 18 تا 50 سال می توانندبیمه روستایی شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره