اخبار برگریده
چهارشنبه, 29 فروردين 1403 03:01

پنج شنبه, 10 مهر 1399 ساعت 11:56

بررسی آخرين وضعيت پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آخرين وضعيت پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان در بازدید معاون ساخت و توسعه ی راههای شرکت ساخت و توسعه ی زیربناهای حمل و نقل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نسیم امروز، مهندس کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه ی راههای شرکت ساخت و توسعه ی زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه مهندس نظریان ، مدیرکل ساخت و توسعه ی راه های منطقه شمال شرق کشور و سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پروژه های فعال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان بازدید کرد.نژاد صفوی

در این بازدید، آخرین وضعیت پروژه های راه سازی محور بجنورد به جنگل گلستان ، تقاطع غیرهمسطح کنار گذر جنوبی بجنورد ، تقاطع پلیس راه ، تقاطع محور باباامان ، کنارگذر شمالی بجنورد و باند دوم محور بجنورد به اسفراین مورد بررسی قرار گرفت.

سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این بازدید گفت: محور بجنورد به جنگل گلستان اولویت اصلی استان است و با توجه به پیگیری های این اداره کل جلسات به صورت هفتگی برای پیشرفت این پروژه در وزارت راه و شهرسازی توسط متولیان امر برگزار می شود و روند پیشرفت به صورت هفتگی رصد می شود .

وی خاطر نشان کرد : 4 کیلومتر از این محور در محدوده روستای رباط قره بیل تا آبان ماه سالجاری زیر بار ترافیک خواهد رفت که با این حرکت 35 کیلومتر از روستای چمن بید تا محدوده چشمه خان به صورت بزرگراه خواهد بود .

نژادصفوی در ادامه افزود : 6 کیلومتر دیگر از محور بجنورد به جنگل گلستان در محدوده روستای تاتار نیز عملیات احداث آن آغاز شده است و حدود 2 کیلومتراز 6 کیلومتر نیز آسفالت انجام شده است و با احداث این 6 کیلومتر از شهر بجنورد تا محدوده روستای زمان صوفی عبور به صورت یکطرفه خواهد شد .

وی اضافه کرد : 17 کیلومتر از محور مذکور از چشمه خان تا تونل جنگل گلستان نیز کار احداث آن آغاز شده است که 5 کیلومتر از این قطعه از تونل تا روستای دشت به دلیل جنگلی بودن منطقه فقط بهسازی مسیر در دستور کار قرار دارد و یه قسمت از این قطعه نیز مشغول دیوار سازی به دلیل سیل خیز بودن منطقه هستند .

وی همچنین به محور بجنورد به سنخواست و محور بجنورد به اسفراین اشاره کرد و افزود : درخواست افزایش اعتبارات محور بجنورد به سنخواست و بجنورد به اسفراین در حیطه کاری این اداره کل قرار گرفته است و بزودی شاهد پبشرفت این دو پروژه حیاتی استان خواهیم بود و در همین راستا انشاالله بزودی مناقصه بخشی از این دو محور برگزار خواهد شد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره