اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 20:44

سه شنبه, 01 مهر 1399 ساعت 12:06
  • .

حماسه 8 سال دفاع مقدس مظهر تمامی ارزش‌هاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک نویسنده و پژوهشگر خراسان شمالی گفت: حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس مظهر تمامی ارزش‌هاست و دفاع مقدس مظهر آرمان های الهی و ارزش های دینی بود.

عباس کیفی بجستانی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز اظهار کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه ، معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی، ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت و مظهر تدبیر و حکمت است.

وی افزود: امروز این عزت و افتخار به برکت ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده است ‌و همه باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری و پیروی محض از امام و ولایت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است. دوران هشت ساله دفاع‌مقدس مظهر فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی‌ست.

کیفی بجستانی که خود از خانواده معظم شهداست، افزود: شهدا مظهر عزت و بالندگی ما هستند و امروز هرچه داریم از رشادت و جانفشانی آنان در هشت سال دفاع مقدس است. نکوداشت شهدا، زنده نگهداشتن تمام ارزشهای انسانی است.

عضو انجمن جامعه شناسی ایران تأکیدکرد: با الهام از حماسه دفاع مقدس و ارزش‌هاي جاويد و دوران ساز آن مي‌توان فرهنگ مقامت و ايثار، كار و تلاش و پيشرفت و توسعه در همه زمينه‌ها را در كشور نهادينه كرد.

کیفی بجستانی یادآوری و توصیه نمود: پدران و مادران شهدا مظهر استقامت، صبر و بردباری هستند. والدین شهدا مایه عزت و برکت در کشور هستند، امروز قدرشناسی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یک ارزش باید در میان مردم ترویج پیدا کند و این وظیفه همه نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

وی تصریح کرد: شهدا مظهر اقتدار ايران اسلامی و جانبازان و ایثارگران اسوه های رشادت و صلابت این مرز و بوم هستند. آزادگان؛ مظهر شرف، مردانگی و الگوی تمام عیار ایثار هستند. جانبازان مظهر حقیقی فداکاری و ایثار و وفاداری هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره