اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 20:58

سه شنبه, 18 شهریور 1399 ساعت 14:35
  • .

1500 پیشکسوت دفاع مقدس در اسفراین تجلیل می شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرماندار اسفراین گفت: هزار و ۵۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خراسان شمالی تجلیل می شوند.

به گزارش نسیم امروز، طاهر رستمی در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اسفراین اظهار داشت: از ۱۵ هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس در استان خراسان شمالی، سهم این شهرستان تجلیل از هزار و ۵۰۰ پیشکسوت است که امسال به علت شیوع ویروس کرونا، از ۴۰ نفر آنان به نمایندگی از این تعداد تجلیل می شود.

وی گفت: برای حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس باید فرهنگ ایثار و شهادت با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گنجانده و ترویج شود.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی نشات گرفته از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

فرماندار اسفراین رویکرد ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس را برنامه محوری است، افزود: یکی از سیاست های مهم این ستاد توجه به کیفیت و اثربخشی برنامه ها است که در این راستا می توان از ظرفیت گسترده فضای مجازی بهره جست.

رستمی توجه به کیفیت و اثر بخشی برنامه های هفته دفاع مقدس سیاست های مهم ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان ذکر کرد و گفت: برای تحقق این امر می توان از ظرفیت گسترده فضای مجازی بهره جست.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفرابن در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قراردارد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.

۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ ارتش متجاوز بعث عراق با عبور از مرزها به خاک میهن اسلامی حمله کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره