اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 13:41

یکشنبه, 16 شهریور 1399 ساعت 09:34

تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای ۶ هزار دانش آموزان خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه‌ریزی برای تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای ۶ هزار دانش آموز نیازمند استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز،‌ مجید الهی‌راد با اشاره به مجموع فعالیت‌های این نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید افزود: در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند منطبق با فرآیند آموزشی جدید که تحت تأثیر تأثیر ویروس کرونا به صورت غیرحضوری ایجاد شده است؛ این نهاد در تلاش است تا زمینه تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری را برای دانش آموزان نیازمند فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از خرید تبلت با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان کم بضاعت از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب آموزشی خبر داد و گفت: به دنبال شیوع کرونا و اتخاذ سیاست آموزش مجازی تأمین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در اولویت اقدامات است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در آموزش دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شده است، کمیته امداد برای سهولت آموزش به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت برای سال تحصیلی جدید نیازمند ۶۸۰۰ تبلت است.

الهی‌راد خاطر نشان کرد: فرزندان جامعه هدف کمیته امداد استعداد فوق‌العاده و امکانات ضعیف دارند، ما در تلاش هستیم با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل، همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها، تبلت و ابزار آموزش مجازی با کمک خیران و نیکوکاران برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده فراهم شود.

الهی راد با بیان اینکه تا پایان مهرماه این تبلت‌ها تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده توزیع می‌شود تصریح کرد: بر روی این تبلت‌ها، بسته‌های فرهنگی خانواده‌ها، نرم افزارهای داخلی و شبکه شاد نصب می‌شود و علاوه بر آن برای این تبلت‌ها سیم‌کارت رایگان در نظر گرفته شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره