اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 15:22

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 ساعت 10:48

سبک مدیریت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای انسجام و هم افزایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون استانداری خراسان شمالی سبک مدیریت شهیدان رجایی و باهنررا الگویی برای انسجام و هم افزایی دانست و بر برگزاری شایسته هفته دولت تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان با اشاره به اهمیت پرداخت شایسته به برگزاری هفته دولت گفت: در شرایط کنونی که از طرفی درگیر ویروس کرونا هستیم و از طرفی دشمنان نظام همه جانبه در تقابل با نظام قرار دارن، عملکرد روابط عمومی ها بسیار حساس و انعکاس خدمات نظام به مردم بویژه در ۸ سال اخیر توسط روابط عمومی ها تاثیر بسزایی در افزایش انسجام و وحدت و امید بهشی به مردم می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و نا امیدی در مردم افزود: روابط عمومی ها از همه ظرفیت های ارتباطاتی و رسانه ای موجود برای بازگو کردن خدمات دولتمردان و برگزاری هفته دولت استفاده کنند.

وی با اشاره به سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر افزود: سبک مدیریتی این شهیدان الگوی مناسبی برای تقویت وحدت، همدلی و انسجام بخشهای مختلف جامعه است که باید به آن توجه کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت هفته دولت امسال افزود: تعیین روزشمار مختص دستگاههای اجرایی در هفته دولت، تبلیغات محیطی و تکریم خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را از جمله برنامه های روابط عمومی ها در هفته دولت خواهد بود.

وی در خصوص بهره برداری از طرح های مختلف در هفته دولت افزود: با حضور یکی از مسئولان ارشد نظام طرح های هفته دولت بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره