چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 05 تیر 1399 ساعت 08:31

جشن پایان نیاز مددجویان به مسکن در خراسان شمالی برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: با تعیین برنامه زمان بندی یکساله جشن پایان نیاز مددجویان کمیته امام خمینی(ره) به مسکن در استان برگزار می شود.

 

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی پوشاک در روستای توتلی شهرستان راز و جرگلان، اظهار داشت: طی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مابین استانداری، کمیته امداد و سپاه پاسداران طی برنامه زمان بندی مشخص مددجویان استان تا یکسال آینده صاحب مسکن خواهند شد.

دکتر شجاعی به اقدامات استان در خصوص بازسازی مناطق سیلزده اشاره داشت و گفت: بر اساس آمار کشوری در بحث بازسازی و احداث واحدهای جدید برای شش هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی استان سوم هستیم.

وی گفت: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد به زودی شاهد بهره برداری از ۵ هزار واحد مسکونی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سایر بخش های آسیب دیده از سیل مانند کشاورزی و دام ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک های بسیاری مانند اهدای بیش از ۱۰۰۰ راس گوسفند و توزیع ۲ هزار بسته لوازم خانگی داشته است.

دکتر شجاعی همچنین با اشاره به کمک های سایر گروه های جهادی مانند سپاه و بسیج به مناطق سیلزده استان، تصریح کرد: نسبت به کشور، خراسان شمالی از جمله استانهایی بود که در بحث جبران خسارت ها تلاش کرد وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn