اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 00:09

جمعه, 06 آبان 1401 ساعت 10:06
  • .

بیانیه مشترک، مهم و خواندنی وزارت اطلاعات و ...

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در یک بیانیه مشترک پرده از نقش رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر برداشتند.

به گزارش نسیم امروز، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در یک بیانیه مشترک تاکید کردند: مستندات اطلاعاتی موجود نشان می‌دهند سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب‌ها، برای راه‌اندازی یک غائله‌سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملّت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌‌سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود.

طبق اطلاعات موجود نقش اصلی را در این میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) بعهده داشت و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل‌سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود.

دوره‌های آموزش جنگ‌های ترکیبی و براندازی نرم

در بیانیه‌ تبیینی مورخ ۸ مهرماه گذشته اشاره شد که سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی دوره‌های «آموزش مربیان جنگ‌های ترکیبی» برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده برگزار و به آنها مأموریت داده‌اند که آموخته‌ها را به دیگران منتقل و بر مبنای آنها به‌صورت تشکیلاتی عمل نمایند.

متولی دوره‌های مذکور وزارت خارجه آمریکا می‌باشد که از حمایت کامل سرویس جاسوسی C.I.A و تعداد معتنابهی از مؤسسات، بنیادها، دانشگاه‌ها و اندیشکده‌های به اصطلاح غیردولتی استفاده می‌نماید. اطلاعات موثق حاکی است که رژیم غاصب صهیونیستی و تعدادی از کشورهای اروپایی، جملگی ذیل هدایت سیا با این پروژه همکاری می‌نمایند.

مفاد دوره‌ها در فشرده‌‌ترین تعبیر در چارچوب مؤلفه‌های «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» تعریف می‌شود. ذیل این راهبرد، سرفصل‌هایی با اسامی و عناوین موجه و غالباً انسان‌دوستانه اما در عمل پی‌جوی راهبردها و خط‌مشی دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا می‌باشند.

محل برگزاری دوره‌های آموزشی تاکنون کشورهایی همچون ترکیه، امارات، هلند، ارمنستان، گرجستان، مالزی، اندونزی، تایلند، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، ایتالیا، جزیره سیشل (در اقیانوس هند) بوده که با آگاهی یا بدون آگاهی دولت‌های مذکور تشکیل داده‌اند. همچنان‌که ملاحظه می‌شود محل برگزاری دوره‌ها غالباً کشورهایی است که برای سفر اتباع ایرانی نیازمند ویزا نباشند و در مواردی که ویزا لازم باشد، با حمایت نمایندگی‌های آمریکا و تحت پوشش ویزاهای توریستی یا علمی اقدام می‌شود.

پادویی نماینده سابق مدعی اصلاحات برای دشمن

هزینه دوره‌ها اعم از بلیط رفت و برگشت به کشور هدف، هزینه هتل محل اقامت، غذا و برنامه‌های تفریح و سرگرمی و هدایا توسط برگزارکنندگان دوره‌ها پرداخت می‌شود. مثلاً هزینه دوره آموزشی چند روزه برگزار شده در کشور گرجستان توسط عنصر آواره و عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم، فاطمه حقیقت جو پرداخت شده است! (به عبارت دقیق‌تر او صرفاً مأمور پرداخت از طرف کارفرمای آمریکایی بوده است)

حضور منابع اطلاعاتی ایران در دوره‌های آموزشی سیا

با توجه به حضور منابع اطلاعاتی ما در تعدادی از دوره‌های فوق‌الاشاره لذا مفاد آموزشی دوره‌های مذکور و عناصر شرکت‌کننده در آنها در اختیار بوده، و بنا به ضرورت تعدادی از شرکت‌کنندگان بازداشت، تعدادی از آنها جلب همکاری و عده‌ای دیگر تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشند و از ارتباطات آنها با مراکز موردنظر برای حفظ اشراف اطلاعاتی استفاده می‌شود.

آموزش دیدن برخی خبرنگاران توسط سرویس جاسوسی دشمن

ردّ اطلاعاتی و عملّیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به‌عمل آمده است. به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن. ح» صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت. همچنین است اقدامات «الف. م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آن‌که هر دو نفر نقش منابع اولیه خبر‌سازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند.

شناسایی و سازمان‌دهی شبکه اراذل و اوباش

سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته از طریق شناسایی اراذل و اوباش متردد به خارج از کشور در مراکز قمار و فساد و فحشاء و ارتباط‌گیری بعدی با آنها در داخل کشور، تلاش‌های گسترده‌ای برای تزریق پول و امکانات، مسلح کردن آنها به سلاح گرم و انواع دیگر تجهیزات، ارائه آموزش به طرق مختلف به منظور توانمند کردن آنان برای عملّیات خرابکارانه علیه مراکز و تأسیسات مهم، راه‌اندازی آشوب و تولید خشونت علیه مردم عادی و همچنین نیروهای انتظامی و بسیج به عمل آورده‌اند.

سندیکا‌‌سازی و پیوند آنها به یکدیگر

یکی از محورهای اصلی تحرکات زمینه‌ساز سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای وقوع آشوب در کشور، تلاش برای تأثیرگذاری بر اقشار شریفی همچون معلمان، کارگران و دانشجویان از طریق ایجاد گروه‌های جعلی و آلوده و رهبر‌‌سازی برای سوءاستفاده این طبقات بوده که هوشیاری، میهن دوستی و احساس مسئولیت مثال‌زدنی این اقشار ارجمند موجب خنثی‌‌سازی توطئه‌های بیگانه شده است.

پادویی توئیتر و اینستاگرام برای دشمنان ملت ایران

براساس پایش توئیتر فقط در بازه زمانی ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ بیش از پنجاه هزار کاربر جدید فارسی زبان با هویت‌های جعلی در توئیتر ساخته شده است تا بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت کنند. این در حالی است که پیش از آن ماهانه حداکثر در حدود چهار هزار کاربر فارسی زبان در توئیتر ایجاد می‌شده است.

در پرده‌ای دیگر شرکت متا، مالک اینستاگرام و واتساپ نیز مشابه توئیتر، تمام قوانین بین‌المللی و قوانین رسمی خود را در مقطع اغتشاشات ایران زیر پا گذاشت و با اقداماتی از قبیل دستکاری عمدی الگوریتم‌های هوش مصنوعی باعث شد اخبار جعلی، موارد نفرت‌افکنی و اقدامات خشونت‌آمیز با شدت بسیار زیاد برای جامعه ایرانی به‌صورت هدفمند منتشر شود.

حملات سایبری

حملات سایبری رژیم مافیایی آمریکا و دست پروردگان و مزدبگیران آن مقوله مبسوطی است که به بحثی جداگانه نیاز دارد. اما صرفاً به‌عنوان نمونه، به ده‌ها گروه هکری که وابستگی آنان به آمریکا محرز است می‌توان اشاره کرد که با تدابیر اتخاذ شده، در بسیاری حملات، از شیطنت‌های آنها پیشگیری به‌عمل آمد.

حضور تیم سازمان سیا در مقر گروهک‌های تجزیه‌طلب

در تاریخ 1401/06/29‬ تیمی از C.I.A با پوشش وزارت خارجه آمریکا، با حضور در مقر گروهک تجزیه‌طلب موسوم «به حزب دمکرات کردستان ایران» در شهر اربیل کردستان عراق با سرکرده آن گروهک بنام مصطفی هجری دیدار و گفت‌وگو کرد. شایان ذکر است که در گذشته نیز سازمان سیا، مصطفی هجری و عبدالله مهتدی (سرکرده گروهک کومله) را به آمریکا فراخوانده بودند.

شبکه‌های ماهواره‌ای سفارشی کار

بی‌شک در جریان اغتشاشات اخیر، «بزرگ‌ترین عملّیات تأثیرگذاری» و به عبارت دیگر «جنگ جهانی رسانه‌ای» علیه ملّت سرافراز ایران طراحی و اجرا شد.

در وقایع اخیر سناریوهای نخ نمای «کشته‌‌سازی» و ادبیات تکراری اعتراف اجباری و خشونت سیستماتیک و نیز عوض کردن جای جلّاد و شهید و ده‌ها شگرد شناخته شده دیگر، با شیوه‌ای یکسان اما با حجمی صدها برابر بیش از وقایع گذشته، نه‌تنها حیثیتِ نداشته شیپورهای انگلیسی، آمریکایی و گاوان شیرده آنها را بر باد داد، بلکه کلیه موازین حرفه‌ای و بین‌المللی را نیز درنوردید و سابقه مبتذلی بر سوابق سیاه آنها افزوده شد؛ که پیگرد حقوقی آنها و پیاده‌نظام فراری نارسانه‌های یادشده در دستورکار قرار دارد.

آخرین ویرایش در شنبه, 07 آبان 1401 ساعت 11:07
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره