اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 04:24

دوشنبه, 06 مرداد 1399 ساعت 10:25
  • .

روشن شدن چراغ دومین هفته «سه شنبه های تکریم» خراسان شمالی در خانه شهید منا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دومین هفته «سه شنبه های تکریم» خراسان شمالی با تقدیر از خانواده دو شهید بزرگوار در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان برگزار می شود.

به گزارش نسیم امروز، طرح ملی « سه شنبه‌های‌ تکریم در خراسان شمالی به همت فعالان دو کانون فرهنگی هنری مسجد، روز سه شنبه، 7 مرداد ماه جاری با قدردانی از دو خانواده شهید در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان ادامه می یابد.

بر این اساس در بجنورد، خانواده شهید «حاج حسین قلی زاده» از شهدای منا توسط فعالان کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء در منطقه خیام این شهر تکریم می شوند.

همچنین در مانه و سملقان شهر آشخانه نیز فعالان کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی با همکاری دستگاه های فرهنگی خصوصا بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از خانواده شهید «احسان رنجبر» از شهدای والا مقام دفاع مقدس تجلیل می شود.

گفتنی است: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرایی شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره