اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 21:24

شنبه, 14 فروردين 1400 ساعت 11:21
  • .

اهتمام به جایگاه و نقش آموزش و پرورش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در سال جدید برنامه ریزی آموزشی و تربیتی بیشتر مورد توجه مجموعه آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، احمد برادران در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اهتمام به جایگاه و نقش آموزش و پرورش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، افزود: در طرح تحول بنیادین ویژگی های مدارس خوب تعریف شده لذا در سالجاری با برنامه ریزی های بیشتر و همکاری تمام دستگاه های اجرایی این موضوع استمرار یابد.

وی یکی از مهم ترین مسائل حوزه آموزش و پرورش را توجه به تربیت نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در توجه به آینده کشور و آینده سازان نقش بی بدیلی را دارد.

برادران یکی از مهم ترین اتفاقاتی که آموزش و پرورش را تخت تاثیر قرار داد را مسئله بیماری کرونا ذکر و خاطرنشان کرد: به رغم اینکه آسیب های جدی در حوزه آموزش حضوری ایجاد شد اما توفیقات بزرگی همچون وجود برنامه شاد،توزیع و تامین تبلت و تولید محتواهای الکترونیکی و درسی حاصل شد.

برادران اظهار داشت: یکی از اضلاع موفقیت در آموزش و پرورش تعامل و همکاری خانواده هاست و اهتمام به جایگاه و نقش آموزش و پرورش می تواند آسیب ها را به حداقل برساند.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی بوده که مسائل آن با گفتمان و اراده عمومی حل می شود لذا متعلق به یک وزارت نیست بلکه مربوط به تمام دستگاه های اجرایی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره