اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 10:45

چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 09:15

احداث دانشکده پرستاری شیروان در دستور کار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: احداث دانشکده پرستاری شیروان که اخیرا مجوز آن توسط سازمان برنامه و بودجه صادر شده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نسیم امروز، سیدجواد پورنقی در حاشیه آیین کلنگ زنی طرح های بهداشتی شهرستان شیروان اظهار کرد: سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح درمانی، آموزشی و بهداشتی در هشت شهرستان استان در حال اجرا است.

وی افزود:: این طرح ها تمامی حوزه های آموزش، سلامت، بهداشت، درمان و تحقیقات و فناوری را شامل می شود.

پورنقی تصریح کرد: در حوزه پایگاه فوریت های پزشکی، اورژانس پیش بیمارستان، آموزش، ارتقای تخت های بیمارستان و خرید آمبولانس مصوبات بسیار خوبی در خراسان شمالی تصویب شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه سلامت و تعالی خدمات بالینی یکی از اولویت های نظام سلامت در دولت سیزدهم است گفت: هشت هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که به صورت متوازن و عدالت محور در سطح مختلف در حال تخصیص و اجرا است.

وی عنوان کرد: هزار میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به تامین تجهیزات پزشکی است و با این اعتبار ناوگان تجهیزات پزشکی در سطح استان تامین و ارتقا می یابد.

پورنقی ادامه داد: احداث دانشکده پرستاری شیروان که اخیرا مجوز کمیسیون ماده ۲۳ آن توسط سازمان برنامه و بودجه صادر شده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اعتبارتی در بخش محرومیت زدایی حوزه سلامت داریم که برخی طرح های استان از آن محل تامین اعتبار خواهد شد و با بهره برداری از این طرح ها شاخص های سلامت خصوصا در شهرستان ها ارتقا می یابد.

پنج طرح بهداشتی و درمانی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی با حضور شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان شیروان کلنگ زنی شد.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره