اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 18:05

یکشنبه, 23 آبان 1400 ساعت 12:16
  • .

پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در خراسان شمالی افزایش یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت:پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در مرکز استان و دو شهرستان شیروان و اسفراین افزایش یافت.

به گزارش نسیم امروز، مهندس علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مصرف روز افزون مردم از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه سیار و شبکه مخابرات منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش سرعت اینترنت همراه اول در شهرستان های بجنورد ، شیروان و اسفراین انجام شد.

وی افزود: با کابل کشی فیبر نوری، تامین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول، پهنای باند شبکه ارتباطی همراه در مرکز امام علی (ع) بجنورد و شهرستان شیروان از 4 گیگابیت به 6 گیگابیت و مرکز اسفراین از 3 گیگ به 4 گیگ افزایش یافت.

هاشمی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح پهنای باند شبکه تلفن همراه شهرستان های بجنورد و شیروان هر یک به میزان 50 درصد و شهرستان اسفراین بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: با افزایش پهنای باند شبکه همراه اول، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان اپراتور اول در شهرستان های یاد شده از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر، بهره‌مند شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره