اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 11:32

سه شنبه, 23 اسفند 1401 ساعت 13:35
  • .

نماز جمعه‌ تریبون مطالبه گری است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد، نماز جمعه را تریبون مطالبه گری دانست و گفت: ائمه جماعت باید در این راستا فعالیت کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز سه شنبه در هشتاد و یکمین گردهمایی با ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار کرد: ائمه جمعه استان در راستای مطالبات و مشکلات مردم از مسوولان کوشا باشند.

وی اصلی ترین وظیفه نماز جمعه و ائمه جمعه را، توجه به مسائل فرهنگی برشمرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر منطقه است و مدیریت فرهنگی هر منطقه بر عهده ائمه جمعه خواهد بود.

وی در ادامه به حضور مستمر دانش آموزان استان در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: شرایط برای حضور دانش آموزان در این آیین عبادی و مذهبی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین ائمه جمعه علاوه بر ساعات نماز در دیگر اوقات جلساتی با مردم و مسوولان برگزار کنند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: همچنین ماهی یکبار جلسه ای تحت عنوان اخلاق اداری در قالب شورای اداری شهرستان که فقط مباحث اخلاق مدیران و مسوولان است مطرح شود چرا که این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی عنوان کرد: تذکرات و نقدهای امامان جمعه از روی بیدارباشی است و امامان جمعه وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند و نسبت به همه احساس مسئولیت می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره