اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 17:10

سه شنبه, 16 اسفند 1401 ساعت 20:46
  • .

روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) گرامی باد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) گرامی باد

روز نیمه شعبان ، میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) است ؛ این روز در تقویم رسمی ایران تعطیل رسمی اعلام شده و روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گرفته است.

به گزارش نسیم امروز، در سال‌های گذشته بارها و بارها دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با تمام توان و با بهره گیری از عوامل خارجی و داخلی خود قصد فتنه انگیزی در کشور را داشته اند اما همواره مقهور تیزبینی و اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) شده اند که خاموش و بی سر و صدا و در عین حال با اشراف و تسلطی مثال زدنی چشم فتنه را کور کرده و نگذاشته اند به آرامش و امنیت مردم خدشه ای وارد آید.

اکنون، میلاد یوسف زهرا، حضرت قائم (عج) فرصتی مناسب برای پاسداشت مجاهدات خاموش این حافظان امنیت است که جان بر کف نهاده و برای برقراری امنیت و حفظ جان مردم این مرز و بوم در تلاشند.

شناخت عمومی از سربازان گمنام امام زمان (عج) نزد افکار عمومی، بیشتر به نیروهایی محدود شده که با نقشه‌ها و توطئه‌های امنیتی مانند خرابکاری و بمب گذاری و ترور مقابله کرده و آنها را خنثی می‌کنند و این در حالی است که امنیت به عنوان موضوعی بنیادین، مولفه‌های بسیاری دارد که دامنه آن از فرهنگ تا اقتصاد، سیاست و حتی علوم را دربر می‌گیرد و در سال‌های اخیر حوزه‌هایی مانند فضای مجازی و بسیاری از ماموریت ها و عرصه های دیگر هم بدان افزوده شده است.

در ایران اسلامی از یک سو وحدت و همدلی و از سوی دیگر همراهی و همگامی نیروهای موثر در تامین آرامش و امنیت کشور نظیر وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضاییه، ارتش و نیز ستادهای بالادستی باعث بسته شدن راه نفوذ دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره