اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:55

یکشنبه, 28 آذر 1400 ساعت 10:15
  • .

نظارت دقیق بر قیمت‌‎ها و کنترل بازار ضرورت دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظارت دقیق بر قیمت‌‎ها و کنترل بازار ضرورت دارد

رئیس‌جمهور گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

به گزارش نسیم امروز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت‌ها، اظهار کرد: مسئولین مربوطه به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی قیمت‌ها مواجه نباشند.

وی بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار تأکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

رئیس‌جمهور، تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امیدآفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.

وی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر به منظور جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.

رئیس‌جمهور، اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت‌های وزرا و مسنولین دانست و آنان را به مراقبت نسبت به اطرافیان خود فراخواند و گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردم‌دار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.

حجت‌الاسلام رئیسی تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی‌های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می‌شود باید به دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه گردد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره