اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:43

پنج شنبه, 16 دی 1400 ساعت 16:28
  • .

بهره مندی از مزیت ها نقشه راه خراسان شمالی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سفر ایشان به استان و تاکیدات رئیس جمهوری رسیدگی به مشکلات مردم و بهره مندی از مزیت های استان از جمله راهبردهای خدمت در خراسان شمالی خواهد بود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خراسان شمالی در ابعاد کشاورزی، گردشگری و صمت دارای استعدادهای فراوان است که بهره مندی از این مزیت ها، افزایش ارتباطات برون مرزی با هدف توسعه صادرات و فعال کردن بازارچه های مرزی در دستور کار مجموعه مدیریت استان است.

وی با اشاره به تصویب برگزاری هفتگی ملاقات عمومی توسط مدیران استان در روزهای دوشنبه، افزود: هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و مدیران باید در این روز پاسخگوی مردم باشند.

حسین نژاد وی گفت: بر اساس قانون باید 25 درصد افراد جذب شده در دستگاه های اجرایی از خانواده ایثارگران باشند اما این عدد در استان 9 درصد است که باید جبران شود.

وی کم آبی را مسئله اصلی استان عنوان کرد و افزود: مدیریت و استحصال آب های مرزی، بهره مندی از پساب و برنامه ریزی بلند مدت برای استفاده از آب دریای عمان و تاجیکستان از جمله برنامه های کاری استان برای حل مشکل کم آب استان است.

حسین نژاد از حجت الاسلام فیاضی خواستار مطرح کردن موضوع آب در جلسه با مسئولان ملی شد و گفت: در حال حاضر مشکل کم آبی موجب شده است تا صنعت جدیدی در استان راه اندازی نشود.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در ادامه افزود: در خصوص مدیریت آب های مرزی و فعال کردن بازارچه های مرزی باید با کشور ترکمنستان ارتباطات بیشتری داشته باشیم.

حسین نژاد امنیت پایدار را در گرو دیدگاه های معنوی مردم دانست و گفت: رسالت فرهنگی سنگین تر از رسالت عمرانی است و باید بدانیم برای توسعه نباید چشم به توافقات و مذاکرات داشته باشیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره