اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 13:47

شنبه, 14 فروردين 1400 ساعت 10:55
  • .

تحقق شعار سال کلید حل مشکلات کشور است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یکی از استاد دانشگاههای خراسان شمالی گفت: تحقق شعار سال با همت مردم و مسئولان، کلید حل مشکلات کشور است.

عباس کیفی بجستانی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز، اظهار کرد: نامگذاری شعار سال که چندین سال است از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود کاملاً کارشناسی شده و با بررسی دقیق مشکلات و با مطالبات دقیق صورت می‌گیرد.

این استان علوم قرآنی افزود: تحقق شعار سال با همت مردم و مسئولان، کلید حل مشکلات کشور است و برداشتن موانع اقتصادی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است.

وی یادآورشد: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نشان از اهمیت اقتصاد دارد و این اهمیت نیازمند توجه مسئولان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.

کیفی بجستانی افزود: رهبری مانند همیشه نقشه راه را داده‌اند و ریل گذاری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هم باید با تلاش جمعی باشد تا همه دست در دست هم، برای ساختن ایران آباد و آزاد تلاش کنند.

وی تصریح نمود: قطعا تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مسئله در ایجاد رونق اقتصادی است و این مسئله در گرو ایجاد پشتیبانی همه جانبه مسئولان کشور است.

کیفی بجستانی حمایت از تولیدات داخلی را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق شعار سال و رونق تولید عنوان کرد و گفت: عزم ملی برای حمایت از کالای ایرانی باید در کشور ایجاد شود.

وی افزود: مردم باید همراه با مسئولان حامی تولید باشند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همگان خرید کالای ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

این فعال قرآنی گفت: در جمهوری اسلامی هدف حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام بر طبق آموزه‌های دینی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) با اهداف مذکور در عرصه‌های مختلف با متخلفان، دشمنان و معاندان مبارزه و برای کمک به مظلوم و محرومان جامعه تلاش می‌کنند بدون اینکه انعکاس ظاهری و اجتماعی داشته باشند.

کیفی بجستانی به انتخابات پیش رو در سال جاری اشاره کرد و گفت: مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در تعیین سرنوشت آینده کشور بسیار اثرگذار است.

این فعال قرآنی در بیان راهکارهای جذب مخاطبان قرآنی درسال جدید ، نقش اساتید، معلمان و مربیان قرآن را بسیار مهم دانست و افزود: اساتید، معلمان و مربیان قرآن باید دانش خود را به‌روز کنند، سواد رسانه‌ای و دغدغه قرآن داشته باشند و خودشان در زمینه قرآن فعالیت مستمر داشته باشند تا در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی کوشا بوده و وظیفه خطیر خود را در سال جدید انجام دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره