اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 01:12

یکشنبه, 01 فروردين 1400 ساعت 11:24
  • .

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت سوم شعبان و روزپاسدار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان سالروزمیلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

به گزارش نسیم امروز، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت پاسدار دین و آزادگی و سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) بنام روز پاسدار و چهارم شعبان سالروز ولادت جانباز مکتب اسلام حضرت ابوالفضل العباس(ع) بنام روز جانباز یکی از یادگاری های بی بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

قیام عاشورا فریاد آزادگی و نماد ایستادگی، جوانمردی و دینداری امام حسین (ع) و پیروانش است که هنوز بعد از گذشت صدها سال مکتب و نهضت آزادگی اش در جهان طنین انداز است و پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن با گذشت از جان، مال و خانواده خود جوانمردانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند و از کیان کشور دفاع کردند.

بدون تردید پاسداران و جانبازان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با جانفشانی در راه حفاظت از ارزش های دین مبین اسلام گام برمی دارند و ذره ای ترس و دلهره ندارند.

آسایش و امنیت پایدار امروز کشور مرهون جانفشانی ها و حماسه آفرینی ها، صبر و استقامت شهدا، جانبازان و پاسداران و خانواده های آنان است. اینجانب با تبریک فرارسیدن ماه نورانی و پر فیض و برکت شعبان و اعیاد شعبانیه، سوم شعبان روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور خراسان شمالی و پاسداران و جانبازان مکتب ولایت و آزادگی تبریک عرض می نمایم و از درگاه بیکران الهی توفیقات روزافزون آنان را خواستارم.

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره