اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 14:04

دوشنبه, 09 تیر 1399 ساعت 18:07
  • .

انعکاس خدمات دولت؛ انعکاس خدمات نظام اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:اطلاع رسانی خدمات به مردم بعنوان خدمات دولت ها تلقی نمی شود بلکه به عنوان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می شود.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر ولی الله حیاتی در شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت:انعکاس دقیق خدمات دولت را نباید از منظر سیاسی یا جناحی نگاه کرد بلکه این انعکاس باید موجب افزایش امید و رضایتمندی شود.

وی با اشاره به توطئه چینی دشمنان بر علیه نظام با سناریوهای جدید تصریح کرد: هر کسی که امروز در انعکاس خدمات نظام کوتاهی کند به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه در مسیر توطئه های خبری دشمنان قرار گرفته است لذا وجود وحدت، همگرایی، هم افزایی و همدلی الزامیست.

وی با بیان این نکته که در ساختار حکومت اسلامی، مردم صاحب انقلاب هستند، افزود:تمام خبرگزاری ها ، اصحاب رسانه ، فضای مجازی، صداوسیما و روابط عمومی ها ضمن پوشش اخبار خدمات نظام، کمبودها و کاستی ها را نیز به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند زیرا ساختار حکومت سیاسی نظام منبعث از مردم است.

حیاتی با اشاره به اینکه امروز در سخت ترین شرایط، دولت دیر حال اداره کشور است، اظهار داشت: مردم و رسانه ها نیز کمک حال دولت باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان به باز بودن فضای خراسان شمالی به شنیدن صدای منتقدان اشاره و تصریح کرد:هرگز نباید جای نقد را با توهین ، افترا و تشویش اذهان عمومی اشتباه گرفت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید بر برگزاری نمایشگاه مجازی خدمات دولت در هفته گرامیداشت دولت کرد و افزود: این نمایشگاه توسط دستگاه های اجرایی با محوریت روابط عمومی استانداری طراحی شود و در دسترس عموم نیز قرار گیرد تا متوجه شوند با داشته های اندک ، اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

حیاتی در خصوص تصمیمات جدید استان در مبارزه با ویروس کرونا گفت:با توجه به کاهش میزان پایبندی به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ۲۰ درصد و عدم رعایت آن توسط مردم و صنوف، محدودیت های سخت گیرانه جدیدی از هفته آینده اعمال می شود.

وی به مدیریت هوشمندانه استاندار خراسان شمالی در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با تدابیر به موقع استاندار و همراه کردن دستگاههای دولتی و بخش خصوصی،در اوایل بیماری کرونا در بخش تجهیزات و تولید اقلام بهداشتی بسیار محدودیت داشتیم اما در حال حاضر صادرکننده این اقلام هستیم .

حیاتی از تلاش اصحاب رسانه و شورای اطلاع رسانی در رسانه ملی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: رسانه هابا نمایش کارنامه موفق در اطلاع رسانی های ایام کرونا بر استمرار آگاه سازیها تلاش کنند تا پیشگیری و مبارزه با کرونا عادی انگاری نشود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره