اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 14:11

چهارشنبه, 04 تیر 1399 ساعت 12:45
  • .

استاندار: به دنبال برخورد با منتقدان نیستم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: به دنبال برخورد و تلافی با مخالفان و منتقدان نیستم اما نمی توانیم اجازه دهیم هر فردی با هر ادبیاتی در استان هر چه می خواهد بنویسد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر محمد علی شجاعی دوشنبه شب در نشست با فعالان حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان و اعلام انصراف از شکایت خود علیه یکی از فعالین سیاسی که مطالب خلاف واقع و تخریب گرایانه منتشر کرده بود ،اظهار داشت: دنبال برخورد ، تلافی ، حکم گرفتن و ضربه شست نشان دادن به منتقدان نبودم و نیستم و به حرمت فعالین سیاسی فرهنگی و اجتماعی و حتی شخصی که مطالب کذب منتشر کرد، رضایت می دهم و از شکایت خود برای کمک به توسعه استان ، انصراف میدهم.

دکتر شجاعی افزود: از بدو ورودم به استان برای پیشرفت استان دست یاری به هر کسی دراز کردم و اعتقاد دارم منتقد و مخالف نیز بیشترین کمک را می کند چرا که موجب می شود کار با اشتباه کمتر و اصلاح بهتر انجام شود اما به بغض و کینه اهمیت نمی دهم.

وی با بیان اینکه برای انجام هر کاری در استان عده ای مخالفت می کنند، تاکید کرد: استان با افکار کوچک جلو نمی رود و این مردم هستند که حیطه خود را می سازند.

دکتر شجاعی با تاکید بر اینکه مطالبات مردمی برای توسعه استان بسیار مهم است، مطرح کرد: این استان به اندازه کافی زخم خورده است و دیگر جای زخم ندارد و اکنون باید آگاهانه برخورد و مطالبه کرد.

وی با اشاره به مسئولیت بخش خصوصی و صنایع در ورزش افزود: در برخی استانها سالانه میلیاردها تومان توسط بخش خصوصی و صنایع برای حمایت ورزش استان هزینه می شود.

دکتر شجاعی یادآور شد: برای خرید تیم و تیمداری بارها از برخی افراد بومی و بخش خصوصی دعوت کردیم اما نیامدند و برخی به دنبال انجام نشدن این کار بودند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی شجاعت و نترسی را لازمه بیان مطالبات عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: استان باید با نیروهای دلسوز و مطالبه گرِ همراه رو به جلو حرکت کند.

دکتر محمدعلی شجاعی تاکید کرد: صنایع استان برای کمک به حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان باید پای کار بیایند و برای تحقق این هدف در سند سازگاری با کم آبی استان مصوب کردیم صنایع استان تا سال ۱۴۰۵ با لحاظ نرخ تورم باید حداقل سالانه ۷۰ میلیارد تومان به فعالیت حوزه های آب، کشاورزی و اجتماعی کمک کنند.

دکتر شجاعی در پایان سخنان خود در این نشست که که به درخواست فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد، گفت: از برگزاری جلسات مستمر با فعالین سیاسی در استان استقبال میکنم.

در ابتدای این دیدار نیز تعدادی از فعالین سیاسی فرهنگی و اجتماعی به بیان مسائل استان و دیدگاه های خود پرداختند که مقرر شد این جلسات ادامه یابد.

در پایان این نشست استاندار خراسان شمالی با اعلام رضایت، از شکایت خود علیه یکی از فعالین سیاسی صرف نظر کرد.

خاطر نشان میشود چندی پیش مطالبی خلاف واقع در فضای مجازی علیه استاندار مطرح نمود که استانداری به استناد قانون از مسیر قانونی احقاق حق را در دستور کار قرار داده بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره