اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:33

یکشنبه, 29 آبان 1401 ساعت 10:29

تمرین لجستیکی امدادونجات دربحران های ناشی از زلزله جمعیت هلال احمر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تمرین لجستیکی امدادو نجات در بحران های ناشی از زلزله جمعیت هلال احمر استان با پیش فرض زلزله 5.3 ریشتری در شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تمرین لجستیکی امدادونجات در بحران های ناشی از زلزله با پیش فرض زلزله 5.3 ریشتری در ۱۷ روستای دهستان بدرانلوی شهرستان بجنورد با حضور معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی ، فرماندار شهرستان بجنورد و سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری و تنی چند مدیران و مسئولین با مشارکت دستگاههای همکار شهرستان بجنورد برگزار شد.

ابوالفضل محبان اظهارداشت: این تمرین با فراخوان بدون اطلاع قبلی دستگاههای همکار توسط فرمانداری شهرستان بجنورد و اداره کل مدیریت بحران آغاز و پس از سازماندهی به ۱۷ نقطه روستایی اعزام و مدیران عملیاتی و امدادگران جمعیت هلال احمر فرماندهی میدان و ارزیابی را بصورت عملی تمرین نمودند.

شایان ذکر است در یکماه اخیر تمرینات دور میزی در استان انجام گردیده و تمرینات مشترک نیز با دستگاه‌های همکار بصورت میدانی اجرا گردید و طبق برنامه ریزی بعمل آمده تمرین کامل امداد و نجات بصورت میدانی نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

این تمرین با حضور ۱۵۰ نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و استفاده از توان لجستیکی دستگاههای همکار تیم های افرود برگزار شد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره