اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 20:03

دوشنبه, 21 مهر 1399 ساعت 08:52

رویکرد پلیس، تحول آفرینی و هوشمند سازی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه رویکرد پلیس، تحول آفرینی و هوشمند سازی است، گفت: همواره باید دانش بنیانی پلیس، تخصصی بودن و کشف علمی جرائم با نهایت ظرافت در سرلوحه کار باشد

به گزارش نسیم امروز، سردارعلیرضا مظاهری در جلسه هفته ناجا که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: به شکر خدا امروز نیروی انتظامی نقش بسیار اساسی و مهمی در زندگی روزمره مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان متولی برقراری امنیت باید با دید جامعه محوری و اشرافیت اطلاعاتی مناسب و دقیق، امنیت جامعه را برقرار کند، افزود: چه در طول هفته ناجا و چه در سایر ایام سال، پلیس برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و همچنین نشان دادن تلاش های کارکنان در حوزه برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان، با بیان اینکه باید همواره فرصت را غنیمت شمرده و وظایف خود را همانند گذشته به نحو احسن انجام دهیم، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل نیروی انتظامی، خوشبختانه دستاورد های زیادی حاصل شده است که به شکر خداوند متعال در سال گذشته تا کنون برنامه های اجرایی و رویکرد های ناجا در چهار چوب تحول آفرینی به پیش می رود.

سردار مظاهری ادامه داد: باید سعی شود تا در هفته ناجا سال جاری تمام پیشرفت های علمی و تخصصی را در حوزه های مختلف ماموریتی به درستی و به موقع به مردم عزیز نشان دهیم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه لازمه موفقیت در ماموریت های محوله، توانمندی و تغییر و تحول دقیق و مناسب است، یاد آور شد: یکی از موضوعاتی که به صورت مستمر مطرح می شود و به عنوان یک اصل مهم در دستور کار ناجا قرار دارد بحث هوشمند سازی پلیس است که به شکر خدا برنامه های دقیقی نیز در این حوزه طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه امروز بحث دانش بنیانی پلیس، تخصصی بودن و کشف علمی جرائم با جدیت در سرلوحه کاری قرار گرفته است، افزود: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا باید به نحوی برنامه ریزی شود که در طول هفته ناجا اقدامات و عملکرد پلیس بیشتر در بستر فضای مجازی انجام شود زیرا بازخورد آن در این شرایط بیشتر و بهتر است.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: با توجه به اینکه شعار هفته ناجا"امنیت و سلامت" در نظر گرفته شده است، لذا باید طوری برنامه ریزی شود که تمام برنامه ها و اقداماتی که در طول این هفته انجام می شود، حول محور امنیت و سلامت باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره