اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 23:23

دوشنبه, 20 دی 1400 ساعت 11:53
  • .

بهره مندی بهینه از منابع آبی سرلوحه کار بخش کشاورزی قرار گیرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بهره مندی بهینه از منابع آبی با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید سرلوحه کار استان به ویژه در بخش کشاورزی باشد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار مدیران مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان با تاکید بر اینکه حساسیت بخش آب در استان بالاست، افزود:یکی از هدف گذاری های مهم استان استفاده بهینه از منابع آبی و سیستم های نوین آبیاری است.

وی سنددار کردن اراضی را از دیگر اقدامات استان در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب هویت دادن به کشاورزان است و باید از این فرصت در راستای یکپارچه سازی اراضی با هدف اجرای سیاست های توسعه بخش کشاورزی استفاده بهینه داشته باشیم.

حسین نژاد خشکسالی را واقعیت روز جامعه توصیف کرد و گفت: وضعیت نهاده های دامی در استان مناسب نیست و باید برای حل این مشکل راهکار اجرایی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشور، افزود: تجربه نشان می دهد وجود یارانه در ارائه کالاها موجب بروز تخلف و ضعف کشور در مبادلات اقتصادی جهانی می شود. بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد توسط بخش کشاورزی استان از دیگر تاکیدات محمدرضا حسین نژاد در این دیدار بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره