اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:13

یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 12:47
  • .

تشکیل جلسه کمیسیون‌های مجلس از فردا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پابرجاست و همچنین از فردا جلسات کمیسیون‌های تخصصی هم برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از مهر، اسدالله عباسی با اشاره به جلسه صبح امروز هیئت رئیسه مجلس با روسای کمیسیون‌های تخصصی، اظهار داشت: این جلسه به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد و روسای کمیسیون‌های مجلس در این جلسه درباره مسائل مهمی از جمله مقابله با کرونا و مشکلات اقتصادی مباحثی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه همه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این جلسه حاضر شدند، افزود: مطابق با مباحث مطروحه در این جلسه قرار بر این شد که کمیسیون‌های تخصصی مجلس از فردا فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات شان را تشکیل دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین درباره برگزاری جلسات علنی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مجلس، رأی گیری شد و نمایندگان حاضر در این جلسه با این مسئله موافقت کردند و بر این اساس مجلس در این دو روز، جلسه علنی خواهد داشت.

عباسی تصریح کرد: همچنین مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزیر کشاورزی برگزار شود.

وی افزود: همچنین امروز ارتباط کنفرانس تلویزیونی آزمایشی با ۶ مرکز استان برقرار شد و برخی از نمایندگان از این طریق در جلسه حاضر شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره