اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 13:52

دوشنبه, 22 دی 1399 ساعت 09:50
  • .

پرونده چهار خطه شدن محور بجنورد جنگل گلستان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پرونده چهار خطه شدن محور بجنورد جنگل گلستان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می شود.

به گزارش نسیم امروز دکتر غلامرضا هوایی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بخش های در دست اجرای محور بجنورد _ جنگل گلستان به طول ۳۵ کیلومتر، شامل بتن ریزی پل ها به اتمام رسیده و آسفالت می شود، گفت: باقیمانده مسیر در کل استان تا پایان تیرماه سال بعد به اتمام می رسد.

وی با اشاره به نشست توسعه راه ها و راه آهن بجنورد که با حضور محمدرضا کدخدا زاده معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار شد، افزود: در این نشست در خصوص باقیمانده محور بجنورد - سنخواست میامی و محور دوم اسفراین به بجنورد مقرر شد تا در هفته آینده جلسه ای در دفتر معاونت عمرانی برگزار و این محور به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) واگذار شود. وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد پس از اتمام عملیات خاکی و زیرسازی محور جوین - اسفراین، روکش این راه آهن شامل تراورس و بالاست و بخش های روبنایی مانند ایستگاه ها و دو ابنیه باقیمانده از سال آینده به قرارگاه خاتم واگذار شود.

دکتر هوائی تصریح کرد: کل محور شرقی غربی استان خراسان شمالی شامل محور اصلی عبوری از شهرهای مبداء مشهد به سمت فاروج، شیروان، بجنورد و آشخانه و جنگل گلستان، بزرگراه و چهارخطه شده و پرونده بزرگراه مشهد جنگل گلستان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره