اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:11

پنج شنبه, 24 مهر 1399 ساعت 09:41
  • .

نهضت خدمت رسانی جهت توسعه استان باید تقویت شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:نهضت خدمت رسانی با استفاده از ظرفیتهای ملی و منطقه ای گامی در جهت توسعه استان است.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین خدمت و توسعه استان را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های ملی و منطقه ای ، نهضت خدمت رسانی و توسعه در استان را شروع کرده ایم که البته استاندار خراسان شمالی با ارتباط خوب در بخشها و حوزه های مختلف پای کار هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا امیدوارم صفحه جدیدی در حوزه عمران باز شده و بسیاری از پروژه ها زنده شود. هوایی با توجه به کمبود منابع اعتباری، استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی را گامی در جهت توسعه استان توصیف کرد و در ادامه اشاره ای به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان داشت و افزود: بخش اعظمی از پروژه های استان از برکات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است.

هوایی در ادامه به تفاهم نامه 600میلیارد تومانی استاندار با معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اشاره داشت و گفت:کمبودهایی در بخش های خدمات عمرانی،حمل و نقل، تجهیزات بحران ، محورهای ارتباطی ، تجهیزات حوزه آتشنشانی در استان شاهد هستیم که باید به سرعت مشکلات این حوزه برطرف شود.

گفتنی است هوایی در سفر یک روزه خود به شهرستان اسفراین از سد بیدواز و راه های ارتباطی این شهرستان نیز بازدید بعمل آورد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره