اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 18:54

سه شنبه, 21 دی 1400 ساعت 12:13
  • .

تجلیل از گزینشگران قوه قضائیه در کل استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، طی مراسمی ویژه از گزینشگران قوه قضائیه در استان با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، در این نشست اختصاصی با گزینشگران هسته گزینش قوه قضائیه در استان با اشاره به جایگاه خاص و مهم هسته گزینش در جریان سازوکارهای اداری تصریح کرد:با توجه به اینکه دستگاه قضایی محل احقاق حق ، اقامه عدل و اجرای عدالت و مهمتر از همه ملجأ و پناهگاه ستمدیدگان است لذا انتظار می رود در این مجموعه افرادی به کار گرفته شوند که در فرایند ارائه خدمات به مراجعین بهترین عملکرد را داشته باشند بطوریکه میزان اعتماد و رضایتمندی عمومی به قوه قضائیه افزایش یابد.

وی به آثار و پیامدهای ناشی از انتخاب افراد از این مجرای مدیریتی نیز اشاره و تصریح کرد: گزینش بعنوان گلوگاه اصلی ورود نیروی انسانی به دستگاه قضائی به شمار می رود و بدین جهت این کار از اهمیت و جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است.

این مقام قضائی اظهار کرد: کار گزینش باید لزوما دقیق و بی نقص باشد و بطور کامل و با رعایت اصول و موازین شرعی و قانونی صورت گیرد بطوریکه کسب نتیجه مطلوب موکول به صحت انجام فرایند گزینش است.

براتی زاده عنوان کرد:هیچگاه نباید در ارزیابی رفتار و عملکرد افراد حب و بغض ها و علایق و سلایق جای معیارها و ضوابط قانونی را بگیرد لذا شایسته است این رویه در تمامی مراحل انتخاب و گزینش افراد مورد توجه باشد..

وی گفت: گزینشگران باید طوری عمل کنند که زمینه های لازم برای جذب و بکارگیری افراد شایسته، متخصص و متعهد و معتقد به آرمان های نظام بیش از دیگران برای خدمت به کشور هموار گردد.

مقام عالی قضایی استان با تأکید مضاعف بر رعایت دقیق مقررات و ضوابط قانونی در روند انجام تحقیقات و اعلام نتیجه گفت: باید مواعد قانونی پیش بینی شده در این خصوص کاملا رعایت شود.

گفتنی است در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های گزینشگران هسته گزینش قوه قضائیه در استان تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره